Especialització de Xarxes Avançades de Telecomunicació

Director acadèmic:

José Antonio Morán
Doctor en Enginyeria Electrònica per l’EUETT La Salle, Universitat Ramon Llull. El seu àmbit principal de recerca és l’experimentació pràctica de l’enginyeria de l’aprenentatge en línia. La seva activitat docent està relacionada amb el processament digital dels senyals i els sistemes de comunicació. Professor dels Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació de la Universitat Oberta de Catalunya.

Professorat:

Eugènia Santamaria
Doctora en Enginyeria de Telecomunicació per la UPC. El seu àmbit principal de recerca és l’experimentació pràctica en enginyeria de l’aprenentatge en línia. La seva activitat docent està relacionada amb els sistemes de comunicació i el processament de senyals. Professora dels Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació de la Universitat Oberta de Catalunya.
Joan Claudi Socorró
Doctor en Enginyeria Electrònica per l’ETSEEI La Salle, Universitat Ramon Llull. Treballa com a professor i investigador del grup de recerca de Tecnologies Media en àmbits del processament i la detecció de senyals, i la síntesi de parla expressiva.

20% dte. per matrícula anticipada

Fracciona en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada
20% dte.

Si et matricules fins al 15 de desembre inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.