Màster universitari d'Enginyeria de Telecomunicació

La UOC ofereix el Màster d'Enginyeria de Telecomunicació 100% online, una titulació oficial que ofereix una formació teòrica i pràctica d'alt nivell i rigor acadèmic.

Inici: 16 setembre 2020

Títol: Enginyeria de Telecomunicació

L'estudiant del Màster d'Enginyeria de Telecomunicació es converteix en un professional expert en el disseny, l'anàlisi, la implementació, l'explotació i la gestió de sistemes, components i processos de l'àmbit de les TIC. Aquest programa forma professionals capacitats per a desenvolupar la seva carrera en àmbits de direcció. Una part important de la formació se centra en la gestió de projectes i d'organitzacions, i en les competències transversals.

Com a part fonamental de la formació, els estudis inclouen pràctiques per a desenvolupar les assignatures aplicades, mitjançant laboratoris virtuals i entorns de simulació de programari, laboratori a casa i laboratoris remots en els quals treballar programari i maquinari.

L'equip docent està integrat per un professorat que combina el coneixement de l'entorn professional amb la dimensió acadèmica. A més, la UOC té més de quinze anys d'experiència en els Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.

L'enginyeria de telecomunicacions és un sector amb una alta demanda de professionals en creixement, i que juga un paper estratègic en l'àmbit de les TIC.

En consequència, el sector de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) té un paper estratègic en l'economia.  La gestió tecnològica de la informació s'ha convertit en un element  indispensable per al funcionament de qualsevol negoci, empresa o institució. En  conseqüència, l'enginyeria de telecomunicacions</strong> és un sector amb molta demanda de professionals, i es preveu que continuarà creixent en els propers anys donat l'auge de noves aplicacions de la tecnologia en les Smart Cities, la Indústria 4.0, IOT (Internet of Things) o anàlisi de dades, intel·ligència artificial i Big Data.

Descarrega't el fullet informatiu del Màster universitari d'Enginyeria de Telecomunicació

Titulació oficial

El màster universitari d'Enginyeria de Telecomunicació és una titulació que ha estat verificada pel Consell d'Universitats, i la seva implementació autoritzada per la Generalitat de Catalunya, segons el que marca la legislació vigent.

Els títols universitaris oficials de la UOC tenen validesa en tot el territori espanyol, tenen efectes acadèmics plens i habiliten, si escau, per a la realització d'activitats professionals regulades, d'acord amb la normativa que en cada cas resulti aplicable.

Aquests títols s'expedeixen juntament amb el suplement europeu al títol (SET), que facilita informació sobre els estudis cursats per l'estudiant, els resultats obtinguts, les capacitats professionals assolides i el nivell de la titulació en el sistema espanyol d'educació superior, amb la finalitat de facilitar-ne el reconeixement i promoure la mobilitat d'estudiants i titulats dins de l'espai europeu d'educació superior (EEES).

La validesa en altres països dels títols universitaris oficials expedits per la UOC vindrà determinada en cada cas per les lleis d'educació de cada país.

Consulta més detalls sobre:

+ Homologació

+ Legalització

Qualitat de la titulació

La qualitat d'aquest programa està avalada per l'AQU (Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya), la qual assegura el rigor i l'acompliment dels estàndars exigits a l'EEES.

+ Qualitat de la titulació

Accés obert:
útims dies

Omple el formulari i rebràs l'assessorament personalitzat d'un tutor de forma gratuïta i sense compromís

Sol·licita l'accés

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

Per a màsters universitaris i graus, quota inicial del 35% de la matrícula

Següent quota al novembre.

Sessió informativa del màster