Especialització de Gestió Avançada de Projectes de Telecomunicació

L'especialització de Gestió Avançada de Projectes de Telecomunicació s'adreça a professionals i estudiants de l'àmbit de les telecomunicacions que vulguin profunditzar en la gestió de projectes de telecomunicació i/o estiguin en situació d'acabar el títol de grau.

Inici: 16 setembre 2020

Títol: Gestió Avançada de Projectes de Telecomunicació

Idioma: català, castellà

Aquest curs t'ofereix part de les eines, els coneixements i les habilitats que es necessiten per a treballar dirigint i coordinant tot tipus de projectes des del punt de vista tècnic i financer: xarxes, infraestructures i serveis de telecomunicacions.

Es tracta d'un programa eminentment pràctic que treballa els continguts mitjançant casos i exercicis aplicats.

Pròxima matrícula:
maig 2020

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització