Accés obert Vols més informació?

Curs de Fonaments de Programació en Python per a la Bioinformàtica

El curs de Fonaments de programació en Python per a la bioinformàtica és un curs introductori orientat a l'aprenentatge de la programació en llenguatge Python per organitzar, realitzar i visualitzar quantitats enormes de dades en els àmbits de les ciències de la salut i de la biologia.

Inici: 16 febrer 2022

Títol: Fonaments de Programació en Python per a la Bioinformàtica

Idioma: Castellà, Català

L'impacte de la tecnologia en disciplines com la biologia molecular, la medicina, la veterinària o l'agronomia ha comportat l'obtenció d'una gran quantitat de noves dades biològiques, que són informació de valor crucial per al futur de la recerca, la innovació i el desenvolupament.

La gestió d'aquestes dades i la seva anàlisi posterior no es poden dur a terme eficientment de forma manual. De fet, en els últims anys el ritme d'obtenció de dades és tan elevat que les eines bioinformàtiques s'han fet imprescindibles per gestionar-lo. En aquest context, Python s'ha convertit en el llenguatge més utilitzat en l'àmbit de la ciència i l'anàlisi de dades.

Amb el curs de Fonaments de programació en Python per a la bioinformàtica aprendràs a plantejar solucions algorítmiques a problemes bioinformàtics i a implementar-les usant les llibreries específiques del llenguatge Python.

És un curs adreçat tant a professionals de les ciències de la salut o la biologia com a perfils tècnics que, tot i saber programar, volen saber quins són els problemes prototípics de la bioinformàtica i com es resolen.

Fracciona el pagament en quotes

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.