Anàlisi Estadística i Programació amb R

Curs

El programa d'Intel·ligència de negoci i Big Data Analytics està en procés d'actualització. El desplegament del nou pla d'estudis que va començar a l'octubre de 2019 amb les assignatures corresponents a la primera especialització, continua en març de 2019 amb el desplegament de les assignatures que integren la segona especialització.

Programes del nou pla d'estudis

Els programes del nou pla d'estudis que els estudiants podeu matricular al març de 2019 són:

• Màster en en Intel·ligència de negoci i Big Data Analytics
  • Postgrau en Intel·ligència de negoci i Anàlisi de dades
  • Postgrau en Big Data i Gestió de Dades
  • Postgrau en Anàlisis de negoci (Business Analytics)
  • Especialització en Analítica de dades (Data Analytics)
  • Especialització en Gestió de Dades

Si s'accedeix als programes d'especialització o postgrau, una cop superats, es pot realitzar una ampliació de matrícula al programa de màster en Intel·ligència de negoci i Big Data Analytics o al postgrau corresponent, si s'ha realitzat una especialització.

Programes de l'anterior pla d'estudis

D'altra banda, els estudiants que ho desitgin podran matricular els programes del pla d'estudis vell que es citaran a continuació, els quals continuaran oferint docència al març de 2019:

• Especialització en Bases de dades per a entorns analítics
  • Especialització en Big Data i Sistemes NoSQL
  • Especialització en Usos de la intel·ligència de negoci en l'empresa

Si s'accedeix a un d'aquests programes d'especialització o postgrau, és important tenir en compte que, en cas de no superar alguna assignatura, tindràs la possibilitat de recuperar-la únicament al semestre següent.

D'altra banda, serà possible l'ampliació al màster o a un postgrau del pla d'estudis nou, però pot ser que no es reconeguin totes les assignatures i s'hagin de cursar més crèdits dels que s'han superat inicialment. És per això que, a aquells que tingueu la intenció d'ampliar en un futur al màster o al postgrau, us recomanem que matriculeu directament els programes corresponents al nou pla d'estudis.

20% dte. matrícula anticipada

Matrícula anticipada

20% de descompte per matrícula anticipada si et matricules fins al 17 de desembre inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització