Curs de Relacions amb els mitjans

Tant històricament com, encara en gran manera, en el moment actual, les relacions amb els mitjans constitueixen l'àmbit de referència dins la comunicació corporativa de les organitzacions. El curs de Relacions amb els Mitjans aporta tant la visió estratègica genèrica com les claus per a l'ús de les tècniques específiques més eficaces en la gestió de les relacions amb els mitjans de comunicació i, per extensió, amb altres influencers rellevants (per exemple, els bloggers).

Inici: 21 octubre 2020

Títol: Relacions amb els mitjans

Idioma: Castellà

Malgrat que en l'actualitat els social media han trencat el monopoli que fins fa escassos lustres ostentaven els mitjans de comunicació convencionals (premsa, ràdio i televisió) com a instrument per comunicar amb públics amplis i potencialment dispersos, els periodistes segueixen sent un públic estratègic per a les empreses i institucions més destacades. Al capdavall, els mitjans convencionals encara conserven una gran capacitat amplificadora i mobilitzadora, i el seu discurs interactua intensament amb el dels social media. En conseqüència, resulta inconcebible que el responsable de comunicació d'una organització, que és rellevant (o que aspira a ser-ho), no estigui capacitat per gestionar les relacions amb els mitjans de comunicació i amb altres potencials prescriptors més o menys assimilables als periodistes.

La capacitació que aporta aquest curs, doncs, va molt més enllà de la requerida per exercir com a cap de premsa. De fet, contribueix a desenvolupar els coneixements, les habilitats i les aptituds imprescindibles per a l'assumpció de la màxima responsabilitat comunicativa en tot tipus d'entitats.

Aquest programa forma part del màster universitari de Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments.

Fracciona el pagament en quotes

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.

Beques Fundación Randstad per persones amb discapacitat

Fins al 15 de juliol estudiants amb discapacitat poden sol·licitar les beques que ofereixen una bonificació del 90% del cost de la matrícula en cursos d'especialitzacions i postgrau de qualsevol de les àrees de coneixement de la UOC.