Accés obert Vols més informació?

Màster universitari de Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments

Saps com s'elabora estratègicament un pla de comunicació? T'interessa l'organització d'actes i el protocol? Les empreses i les institucions estan immerses en un context de profunds canvis que afecten la manera com han de comunicar-se amb els seus públics. Amb aquest màster universitari adquiriràs les competències i els coneixements que es necessiten en l'àmbit professional de la comunicació corporativa, el protocol i l'organització d'esdeveniments.

Inici: 22 març 2023

Títol: Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments

El màster universitari de Comunicació corporativa, protocol i esdeveniments de la UOC capacita l'estudiantat per a l'exercici professional de la comunicació en empreses i institucions. Aquest programa aporta a l'alumnat les competències següents:

• dissenyar, executar i avaluar projectes de comunicació corporativa.
  • organitzar actes institucionals i d'empresa
  • facilitar els coneixements per aplicar la normativa protocol·lària
  • dominar els nous entorns digitals i adaptar-se a les necessitats actuals i futures del sector.

També pots accedir a més informació sobre el màster a través del:

Blog del màster

Segueix-nos a Twitter @UOCinfocom - #masterComUOC

Titulació oficial

El màster universitari de Comunicació Corporativa, protocol i esdeveniments és una titulació que ha estat verificada pel Consell d'Universitats, i la seva implementació autoritzada per la Generalitat de Catalunya, segons el que marca la legislació vigent.

Els títols universitaris oficials de la UOC tenen validesa en tot el territori espanyol, tenen efectes acadèmics plens i habiliten, si escau, per a la realització d'activitats professionals regulades, d'acord amb la normativa que en cada cas resulti aplicable.

Aquests títols s'expedeixen juntament amb el suplement europeu al títol (SET), que facilita informació sobre els estudis cursats per l'estudiant, els resultats obtinguts, les capacitats professionals assolides i el nivell de la titulació en el sistema espanyol d'educació superior, amb la finalitat de facilitar-ne el reconeixement i promoure la mobilitat d'estudiants i titulats dins de l'espai europeu d'educació superior (EEES).

La validesa en altres països dels títols universitaris oficials expedits per la UOC vindrà determinada en cada cas per les lleis d'educació de cada país.

Consulta més detalls sobre:

+ Homologació

+ Legalització

Qualitat de la titulació

La qualitat d'aquest programa està avalada per l'AQU (Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya), la qual assegura el rigor i l'acompliment dels estàndars exigits a l'EEES.

+ Qualitat de la titulació

Accés obert

Fins al 8% de dte. per matrícula anticipada

Sol·licita l'accés
Informació de matrícula

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Amb la col·laboració de:

anticipada

Fins a un 8% de dte en graus i màsters universitaris si et matricules fins al 15 de desembre inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu grau o màster universitari.

Sessió informativa