Sessions informatives de la UOC

Estudis de grau i màsters universitaris

Sessions informatives específiques

En aquestes sessions, els professionals de la universitat t'informaran amb detall dels estudis de grau i dels màsters universitaris en els que estiguis interessat i la seva metodologia d'estudi.

La UOC et dóna l'oportunitat d'intercanviar impressions amb els nostres assessors, que t'orientaran i t'ajudaran a resoldre qualsevol tipus de dubte o consulta de qualsevol dels nostres estudis.

En finalitzar la sessió presencial, també podràs formalitzar la teva matrícula si així ho desitges.

T'agraïrem que ens informis de la teva assistència a les sessions informatives específiques des d'aquest formulari:

Confirma la teva assistència a les sessions específiques de graus i màsters universitaris

Sessions informatives genèriques

Les properes sessions informatives genèriques se celebraran de gener a febrer del 2015. Agraïm que ens informis de la teva assistència.

Confirma la teva assistència a les sessions genèriques des d'aquest formulari