Seguretat de les Tecnologies de la Informació i de les Comunicacions (interuniversitari: UOC, UAB, URV)

Màster universitari

Requisits acadèmics

Per accedir a estudis oficials de màster, cal estar en disposició d'un títol universitari oficial. Consulta la informació i la documentació que has de lliurar, en funció d'on hagis cursat aquests estudis:

Criteris d'admissió

No hi ha criteris específics d'admissió per als estudiants procedents d'estudis de:

• Enginyeria Informàtica (graduats, enginyers o enginyers tècnics)

Els estudiants que no provinguin d'aquestes titulacions han de cursar des d'un mínim de 12 crèdits ECTS de complements formatius fins a un màxim de 60.

La superació dels complements de formació és un requisit necessari per a la consecució del títol.

En cas que es consideri que l'estudiant no pot assolir el perfil d'ingrés al màster universitari amb una formació complementària de 60 crèdits, no se l'admetrà en el programa.

Perfils d'ingrés recomanats

El perfil d'ingrés recomanat dels estudiants del màster universitari són titulats en:

• Enginyeria Informàtica (graduats, enginyers o enginyers tècnics)

• Titulats en l'àrea d'enginyeria i arquitectura (graduats, enginyers, enginyers tècnics, llicenciats o diplomats) en especialitats vinculades a les tecnologies de la informació i de les comunicacions. Per exemple, Telecomunicacions o Multimèdia

Coneixements previs

Es recomana un nivell de competència en llengua anglesa equivalent a l'A2 del Marc europeu comú de referència per a les llengües.

Matrícula oberta:
Últims dies

Sol·licita l'accés

Juntament amb:

uib-logo
logo_uab
urv-logo

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster universitari, quota inicial del 35% de la matrícula.
Següent quota, a l'octubre.

Titula't en #eltuquevolsser

Sessió informativa del màster