Seguretat de les Tecnologies de la Informació i de les Comunicacions (interuniversitari: UOC, UAB, URV)

Màster universitari

Requisits acadèmics

Per accedir a estudis oficials de màster, cal estar en disposició d'un títol universitari oficial. Consulta la informació i la documentació que has de lliurar, en funció d'on hagis cursat aquests estudis:

Criteris d'admissió

No hi ha criteris específics d'admissió per als estudiants procedents d'estudis de:

• Enginyeria Informàtica (graduats, enginyers o enginyers tècnics)

Els estudiants que no provinguin d'aquestes titulacions han de cursar des d'un mínim de 12 crèdits ECTS de complements formatius fins a un màxim de 60.

La superació dels complements de formació és un requisit necessari per a la consecució del títol.

En cas que es consideri que l'estudiant no pot assolir el perfil d'ingrés al màster universitari amb una formació complementària de 60 crèdits, no se l'admetrà en el programa.

Perfils d'ingrés recomanats

El perfil d'ingrés recomanat dels estudiants del màster universitari són titulats en:

• Enginyeria Informàtica (graduats, enginyers o enginyers tècnics)

• Titulats en l'àrea d'enginyeria i arquitectura (graduats, enginyers, enginyers tècnics, llicenciats o diplomats) en especialitats vinculades a les tecnologies de la informació i de les comunicacions. Per exemple, Telecomunicacions o Multimèdia

Coneixements previs

Es recomana un nivell de competència en llengua anglesa equivalent a l'A2 del Marc europeu comú de referència per a les llengües.

Fins al 8% de dte. per matrícula anticipada

Sol·licita l'accés
Sexe
Data naixement
Telèfon 1Ex.: 123456789
Telèfon 2Ex.: 123456789

Juntament amb:

urv-logo
logo_uab

Matrícula anticipada

Matrícula anticipada fins al 8% dte. Si et matricules fins el 18 de desembre inclòs.

Pots fraccionar el pagament del teu grau en quotes.

Titula't en #eltuquevolsser

Sessió de resolució de dubtes amb la Directora del Màster

30 de gener, 18:00h

Tens algun dubte sobre el programa? El proper 30 de Gener tens l'oportunitat de parlar via streaming (en directe) amb la directora acadèmica del màster i revisar qualsevol dubte que tinguis sobre el programa.

Informació i inscripcions

Sexe