Seguretat de les Tecnologies de la Informació i de les Comunicacions (interuniversitari: UOC, UAB, URV)

Màster universitari

L'equip docent del Màster interuniversitari en Seguretat de les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions està format per professors de les universitats participants (Universitat Oberta de Catalunya, la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat Rovira i Virgili, i la Universitat de les Illes Balears) i professors col·laboradors d'empreses i organitzacions de reconegut prestigi professional, amb experiència docent i/o investigadora en l'àmbit de la seguretat TIC.

Director dels estudis d'informàtica, multimèdia i telecomunicació

Daniel Riera Terrén

Doctor Enginyer en Informàtica. La seva recerca se centra en el desenvolupament d'algorismes híbrids (combinant IA, OR i CP) per a la resolució de problemes combinatoris; i en el disseny de gamificació. La seva docència es desenvolupa dins d'assignatures de l'àmbit de la informàtica teòrica, desenvolupament web i bioinformàtica.

Direcció acadèmica

Helena Rifà Pous (Universitat Oberta de Catalunya)

Doctora en Telemàtica i Enginyera de Telecomunicacions per la Universitat Politècnica de Catalunya. És professora dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació de la UOC i fa docència en l'àrea de criptografia i seguretat en xarxes. Forma part del grup de recerca K-ryptography and Information Security for Open Networks (KISON), dedicat a la compatibilitat de la seguretat de les xarxes ad-hoc i P2P i a la protecció de la propietat intel·lectual dels continguts digitals a Internet amb els drets dels usuaris a la privacitat.

Coordinació

Guillermo Navarro Arribas (Universitat Autònoma de Barcelona)

Doctor en Informàtica i professor de la Universitat Autònoma de Barcelona al Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions. Realitza la seva recerca com a membre del grup Security of Netoworks and Distributed Applications (SeNDA) sobre privacitat de dades i sistemes de criptomonedes. Imparteix docència en la UAB sobre seguretat informàtica.

Francesc Serratosa Casanelles (Universitat Rovira i Virgili)

Doctor en Informàtica i catedràtic de la Universitat Rovira i Virgili al Departament d'Enginyeria Informàtica i Matemàtiques. És l'investigador principal del grup de recerca Sensorial Systems Applied to the Industry (SSAI) que es dediquen a la recerca de temes relacionats al reconeixement de patrons i la visió per computador. Lidera varis projectes relacionats amb aquest tema en el sector privat i públic.

María Francisca Hinarejos Campos (Universitat de les Illes Balears)

Doctora en Telemàtica i Enginyera de Telecomunicacions per la Universitat Politècnica de Catalunya. És professora dels Estudis de Grau en Enginyeria Telemàtica de la UIB i fa docència a l'àrea de Gestió i Serveis, la qual comprèn temes de seguretat en xarxes telemàtiques. Forma part del grup de recerca Security and Electronic Commmerce (SECOM), dedicat a seguretat al pagament electrònic, l'intercanvi equitatiu (e-contract, certified e-mail, etc.), etc. Amb el grup de recerca de la Universitat Carlos III de Madrid col·labora en temes de gestió d'autenticació, confiança, i risc.

Professorat d'universitat

Professorat d'empreses i institucions

Fins al 8% de dte. per matrícula anticipada

Sol·licita l'accés

Juntament amb:

uib-logo
logo_uab
urv-logo

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster universitari, quota inicial del 35% de la matrícula.
Següent quota, al desembre.

Sessió informativa del màster