Seguretat de les Tecnologies de la Informació i de les Comunicacions (interuniversitari: UOC, UAB, URV)

Màster universitari

El Màster en Seguretat de les Tecnologies de la Informació i de les Comunicacions s'organitza en tres mòduls: comú, d'especialitat, d'optatives i treball final de màster.

1. El mòdul comú ofereix unes competències generals referents a les vulnerabilitats de seguretat dels sistemes informàtics, la manera com es poden protegir aquests sistemes, i aspectes de la legislació nacional i internacional relacionada amb l'àmbit de la seguretat (lleis de protecció de dades, lleis de comerç electrònic, lleis de signatura electrònica, etc.).

2. El mòdul d'especialitat permet a l'estudiant d'adquirir competències d'alt nivell i coneixements especialitzats en una de les següent àrees professionals:

•  Seguretat en xarxes i sistemes

Aquesta especialitat està focalitzada en l'administració de xarxes i sistemes. Es fan pràctiques hacking ètic i pentesting, i s'utilitzen eines com nessus, metasploit, o sqlmap. Aquesta especialitat, de 18 ECTS, està formada per les assignatures de Seguretat en xarxes, Seguretat en sistemes operatius i Seguretat en bases de dades.

• Seguretat en serveis i aplicacions

Aquesta especialitat va dirigida a dissenyadors i analistes d'aplicacions, els quals aprenen a treballar basant els dissenys de les aplicacions en la seguretat i la privacitat. Aquesta especialitat, de 18 ECTS, està formada per les assignatures de Comerç electrònic, Programació de codi segur i Biometria.

• Gestió i auditoria de la seguretat informàtica

Aquesta especialitat forma rols de consultors en sistemes de gestió de la seguretat de la informació (basats en la ISO 27001) i professionals que es volen dedicar a les auditories tècniques. Aquesta especialitat, de 18 ECTS, està formada per les assignatures Sistemes de gestió de la seguretat, Auditoria tècnica i Anàlisi forense.

3. Finalment, l'estudiant tria les assignatures del mòdul d'optatives i realitza el Treball Final de màster.

Aquells estudiants que vulguin continuar la seva formació en l'àmbit de doctorat poden escollir les assignatures de Criptografia avançada, Metodologies de recerca i/o Tècniques de recerca i realitzar el treball final amb orientació a la recerca.

Fins al 8% de dte. per matrícula anticipada

Sol·licita l'accés

Juntament amb:

uib-logo
logo_uab
urv-logo

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster universitari, quota inicial del 35% de la matrícula.
Següent quota, al desembre.

Sessió informativa del màster