Màster universitari de Periodisme i Comunicació Digital: Dades i Noves Narratives

El màster universitari de Periodisme i Comunicació Digital: Dades i Noves Narratives de la UOC busca satisfer la demanda d'un sector en transformació. Un dels objectius fonamentals consisteix a crear les condicions ideals perquè l'estudiant pugui adquirir les competències necessàries per a ser capaç d'exercir els rols professionals següents:

• Redactor d'informació periodística. Comprèn les tasques de redactor, reporter, presentador i director; inclou el disseny, l'escriptura i l'execució de guions de reportatges i documentals audiovisuals o multimèdia.
  • Redactor responsable de premsa o comunicació institucional. Professional d'un gabinet de premsa o agència de comunicació d'una institució pública o privada per a coordinar o executar els treballs de caràcter informatiu o comunicatiu que necessiti l'entitat.
  • Analista de trànsit web, d'audiències i de comportament d'usuari. No hi ha un itinerari determinat per a ser un professional de l'analítica web, però les empreses de comunicació necessiten tenir periodistes formats en aquest camp.
  • Emprenedor de nous mitjans i projectes multimèdia. A causa de l'eclosió digital i de la baixada de costos per a accedir a les tecnologies, resulta més viable dur a terme solucions d'autoocupació.
  • Periodista de dades. Professional responsable de la recollida, el tractament i la visualització de la informació.
  • Periodista digital / transmèdia. Professional responsable de la generació de continguts multimèdia per a qualsevol suport.
  • Dinamitzador de comunitats i continguts a la xarxa (community manager). Professional responsable de la gestió de la presència de l'organització a les xarxes socials.
  • Gestor de projectes de comunicació digital. Professional encarregat de generar els continguts que poblaran la web i li donaran visibilitat de cara al SEO i les xarxes socials.
  • Editor i gestor de continguts online. Professional encarregat de gestionar continguts en mitjans de comunicació, siguin generalistes o especialitzats.
  • Dissenyador de narratives visuals informatives.
  • Editor de xarxes socials i altres plataformes de publicació.

Accés obert

Fins al 8% de dte. per matrícula anticipada

Fracciona el pagament en quotes

Sol·licita l'accés

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada fins al 8% dte.

Fins al 15 de desembre en graus i màsters universitaris

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu grau o màster universitari, informa-te'n

Sessió informativa