Màster universitari de Periodisme i Comunicació Digital: Dades i Noves Narratives

Requisits acadèmics

Per accedir a estudis oficials de màster, cal estar en disposició d'un títol universitari oficial. Consulta la informació i la documentació que has de lliurar, en funció d'on hagis cursat aquests estudis:

Criteris d'admissió
No hi ha criteris específics d'admissió per a accedir al màster. No obstant això, als estudiants que no tinguin el perfil d'ingrés recomanat, se'ls podrà recomanar cursar fins a un màxim de 18 crèdits ECTS de complements formatius.
Perfils d'ingrés recomanats

Per a cursar el màster universitari de Periodisme i Comunicació Digital: Dades i Noves Narratives és recomanable haver fet algun dels estudis que es detallen a continuació:

• Comunicació

• Periodisme

• Comunicació audiovisual

• Publicitat i relacions públiques

• Informació i documentació

• Titulacions afins

Accés obert

Omple el formulari i accedeix de manera gratuïta i sense compromís al Campus Virtual

Sol·licita l'accés

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

Per a màsters universitaris i graus, quota inicial del 35% de la matrícula

Següent quota a l'octubre.

Sessió informativa