Màster universitari d'Història del Món Contemporani

Requisits acadèmics

Per accedir a estudis oficials de màster, cal estar en disposició d'un títol universitari oficial. Consulta la informació i la documentació que has de lliurar, en funció d'on hagis cursat aquests estudis:

Criteris d'admissió

Podran accedir a aquest màster universitari les persones que disposin de titulació de llicenciatura o grau vinculada directament a la disciplina històrica o que, provinents d'altres titulacions, la Comissió d'Admissió avali, d'acord amb el perfil d'ingrés recomanat i criteris fixats. Amb l'objectiu de compensar les possibles deficiències formatives que hi pugui haver en cada cas es podrà requerir la realització de fins a 12 crèdits ECTS de Complements de Formació a aquells titulats més allunyats de les titulacions identificades en el perfil d'ingrés recomanat. Aquests crèdits poden ser una o les dues assignatures següents:

• Història contemporània I (6 crèdits)
  • Història contemporània II (6 crèdits)

La decisió correspon a la Comissió d'Admissió, que tindrà en compte la titulació d'origen, l'experiència professional i la carta de motivació a l'hora d'identificar els complements formatius a cursar. D'acord amb aquesta documentació, i especialment en el cas de futurs estudiants provinents de carreres tècniques o de ciències, es requerirà seguir i superar els complements de formació indicats.

Perfils d'ingrés recomanat

Per cursar aquest Màster universitari és necessari disposar d'una llicenciatura o grau universitari. També es podran acceptar titulacions estrangeres, segons la valoració de la Comissió d'Admissió.

El perfil d'ingrés prioritari correspon als titulats dels diferents graus vinculats directament a la història -en solitari o en combinació amb altres estudis-, així com de disciplines properes de caràcter humanístic o de les ciències socials, com podrien ser els Graus d'Història de l'Art, Geografia, Humanitats, Antropologia, Ciència Política, Ciències Socials, Comunicació, Estudis Globals, Relacions Internacionals o Sociologia. No obstant això, i donada l'orientació transversal de el programa, la Comissió d'Admissió tindrà en compte i valorarà les sol·licituds d'estudiants provinents d'altres titulacions de camps disciplinaris més allunyats que busquin complementar o ampliar la seva formació.

Fins al 8% de dte. per matrícula anticipada

Fracciona el pagament en quotes

Sol·licita l'accés

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada

Fins a un 8% en graus i màsters universitaris si et matricules fins al 22 de juny inclòs.

Pots fraccionar el pagament del teu grau o màster universitari en quotes.