Màster universitari d'Història del Món Contemporani

Direcció dels Estudis d'Arts i Humanitats

Joan Fuster Sobrepere

Doctor en Història per la Universitat Pompeu Fabra i llicenciat en Filosofia i Lletres per la Universitat Autònoma de Barcelona. Actualment és professor agregat a la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), on dirigeix els Estudis d'Arts i Humanitats. Forma part del grup de recerca consolidat IdentiCat i la seva recerca se centra en la història política i cultural de Catalunya en l'època contemporània i especialment en la ciutat de Barcelona. Ha estat director de la revista d'història L'Avenç (1985-1988), vicerector de Relacions Institucionals i Cultura de la UOC (2001-2005) i director del Centre de Barcelona de la Universitat Internacional Menéndez Pelayo (2007-2014). L'any 2004 va rebre el Premi Ciutat de Barcelona en la categoria d'Agustí Duran i Sampere d'història de Barcelona.

Direcció del programa

Jaume Claret Miranda (UOC)

Doctor en Història per la Universitat Pompeu Fabra (UPF) (1998). Llicenciat en Ciències de la Comunicació per la Universitat Autònoma de Barcelona (1996) i en Humanitats per la UPF (1998). La seva recerca s'ha centrat en la història intel·lectual, cultural i política espanyola i catalana durant el període contemporani. Actualment és investigador principal del projecte de recerca «Regiocat. Regionalisme a Catalunya sota el règim de Franco: discursos i pràctiques». Ha estat director del grau d'Història, Geografia i Història de l'Art de la Universitat Oberta de Catalunya.

Accés obert:
últims dies

Inici de docència: 20 d'octubre

Sol·licita l'accés
Informació de matrícula

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

anticipada

Fins a un 8% de dte en graus i màsters universitaris que inicien docència al febrer, fins al 15 de desembre inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu grau o màster universitari, informa-te'n