Màster universitari d'Enginyeria de Telecomunicació

Director dels estudis

Daniel Riera Terrén

Doctor Enginyer en Informàtica. La seva recerca se centra en el desenvolupament d'algoritmes híbrids (combinant IA, OR i CP) per a la resolució de problemes combinatoris i en el disseny de gamificació. La seva docència es desenvolupa dins d'assignatures de l'àmbit de la informàtica teòrica, desenvolupament web i bioinformàtica.

Director del programa

Carlos Manuel Monzo Sánchez

Doctor en ICT and its management. La seva activitat docent se centra en l'electrònica digital i els sistemes de comunicació. El seu àmbit de recerca gira a l'entorn de l'internet de les coses i l'experimentació pràctica en l'enginyeria de l'aprenentatge en línia.

Fins al 8% de dte. per matrícula anticipada

Fracciona el pagament en quotes

Sol·licita l'accés

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada fins al 8% dte.

Fins al 15 de desembre en graus i màsters universitaris

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu grau o màster universitari, informa-te'n

Sessió informativa del màster