Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments

Màster universitari

Requisits acadèmics

Per a accedir a estudis oficials de màster, és necessari tenir un títol universitari oficial. Consulta la informació corresponent i la documentació que has de lliurar, segons on hagis fet aquests estudis:

Criteris d'admissió

No hi ha criteris específics d'admissió per a accedir al màster. No obstant això, als estudiants que no tinguin el perfil d'ingrés recomanat, se'ls podrà recomanar cursar fins a un màxim de 12 crèdits ECTS de complements formatius.

Perfils d'ingrés recomanatS

Per a cursar el màster universitari de Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments és recomanable haver superat algun dels estudis que es detallen a continuació:

• Comunicació

• Periodisme

• Comunicació Audiovisual

• Publicitat i Relacions Públiques

• Màrqueting

• Turisme

• Administració d'Empreses

• Titulacions afins

Coneixements previs

Per a cursar el màster universitari de Comunicació corporativa, protocol i esdeveniments corporatius és necessari haver fet algun dels estudis que es detallen a continuació:

• Titulacions de l'àmbit de les ciències socials, en àrees de coneixement com comunicació, periodisme, comunicació audiovisual, publicitat i relacions públiques, màrqueting, turisme, administració d'empreses o titulacions afins.
  • Qualsevol persona que tingui un títol superior, que estigui interessada en la comunicació i les relacions públiques i que desenvolupi la seva activitat professional en aquests àmbits.

La visió oberta i interdisciplinària de l'àmbit de coneixement del màster universitari permet als estudiants de qualsevol de les disciplines descrites l'aproximació efectiva i eficient a la comunicació corporativa, el protocol i els esdeveniments. Això no obstant, el programa del màster està dissenyat de manera que estudiants provinents d'àmbits diferents puguin seguir-lo amb èxit.

Als estudiants que no provinguin de les titulacions recomanades, un cop realitzada la valoració per part del tutor, se'ls indicarà cursar entre un mínim de 6 crèdits i un màxim de 12 crèdits ECTS de complements formatius. Aquests crèdits s'impartiran en 2 assignatures:

- Introducció a les relacions públiques (6 crèdits)

L'assignatura Introducció a les relacions públiques constitueix un primer contacte amb el món de les relacions públiques. Atenent a aquest caràcter iniciàtic, per començar es defineixen les relacions públiques, destacant els seus elements principals i els models de la seva pràctica, es repassen les principals etapes de la seva evolució històrica, i es destaca la dimensió ètica del seu exercici professional.

A continuació, l'aproximació al fenomen de les relacions públiques es realitza des de la perspectiva estratègica per a introduir l'estudiant en el disseny, establiment i desenvolupament de les estratègies i aplicacions de les polítiques de relacions públiques en les institucions i empreses públiques i privades, analitzant la planificació estratègica de projectes de relacions públiques.

- Sistemes i processos de les relacions públiques (6 crèdits)

Aquesta assignatura ofereix una radiografia de la indústria espanyola de les relacions públiques, i permet submergir-se en el coneixement de la Comunicació Corporativa.
Els coneixements i competències que s'adquiriran proporcionaran una base imprescindible per a l'exercici professional de les relacions públiques: tant al més alt nivell com en els llocs de perfil més tècnic, tant en els departaments interns de comunicació com en les empreses consultores externes (agències de relacions públiques), tant per a empreses com per a institucions.

Coneixements previs

Es recomana un nivell de competència en llengua anglesa equivalent al B2 del marc comú europeu de referència per a les llengües.

Es recomana un nivell de competència a nivell d'usuari en l'ús de les tecnologies de la informació i la comunicació.

Fins al 8% de dte. per matrícula anticipada

Sol·licita l'accés

Amb la col·laboració de:

logo-colegi
logo_ACPRI
AEP-logo

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster universitari, quota inicial del 35% de la matrícula.
Següent quota, al desembre.

Titula't en #eltuquevolsser