Màster universitari de Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments

Direcció dels Estudis

Dr. Jordi Sánchez-Navarro

Doctor en Comunicació Audiovisual per la Universitat Ramon Llull (URL, 2005). Llicenciat en Ciències de la Informació per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB, 1996). Participa en projectes de recerca sobre estètica del cinema i l'audiovisual contemporani, cibercultura i cinema, cultura dels videojocs, cultures juvenils i cinema, fans, noves pràctiques cinèfiles i producció en xarxa. Ha estat subdirector del Sitges Festival Internacional de Cinema de Catalunya (2001-2004) i actualment és consultor de programació i coordinador de la secció d'animació (Anima't) del mateix festival. Entre 1996 i 1999 va ser director del Saló Internacional del Còmic de Barcelona.

Direcció del programa

Dra. Elisenda Estanyol

Professora dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació de la UOC i professora associada de el Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Ha estat professora visitant a la Leeds Beckett University (UK) ia la University of Huddersfield (UK). Doctora en Publicitat i Relacions Públiques i llicenciada en Comunicació Audiovisual per la UAB; màster en Comunicació Empresarial especialitzat en Tecnologies Digitals per la Barcelona School of Management de la UPF. Va rebre el Premi Prat Gaballí 2014 de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques atorgat pel Col·legi de l'Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i els Relacions Públiques de Catalunya, per la seva tesi doctoral sobre la percepció i la gestió de la creativitat en RRPP. Abans d'incorporar a la universitat, va treballar durant més de deu anys en la gestió de comunicació en empreses consultores de comunicació i relacions públiques internacionals com LLYC i H + K Strategies. També va treballar com a responsable de relacions institucionals i esdeveniments en els departaments de comunicació de diverses empreses i institucions.

Professorat col·laborador

Tutoria

Accés obert

Fins al 8% de dte. per matrícula anticipada

Fracciona el pagament en quotes

Sol·licita l'accés
Informació de matrícula

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Amb la col·laboració de:

anticipada

Fins a un 8% de dte en graus i màsters universitaris, fins al 15 de desembre inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu grau o màster universitari, informa-te'n