Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments

Màster universitari

Director dels estudis

Dr. Jordi Sánchez-Navarro

Doctor en Comunicació Audiovisual per la Universitat Ramon Llull (URL, 2005). Llicenciat en Ciències de la Informació per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB, 1996). Participa en projectes de recerca sobre estètica del cinema i l'audiovisual contemporani, cibercultura i cinema, cultura dels videojocs, cultures juvenils i cinema, fans, noves pràctiques cinèfiles i producció en xarxa. Ha estat subdirector del Sitges Festival Internacional de Cinema de Catalunya (2001-2004) i actualment és consultor de programació i coordinador de la secció d'animació (Anima't) del mateix festival. Entre 1996 i 1999 va ser director del Saló Internacional del Còmic de Barcelona.

Direcció acadèmica

Dra. Elisenda Estanyol

Professora dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i professora associada del Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i de l'Istituto Europeo dei Design (IED). Ha estat professora visitant a la Leeds Beckett University (UK). Doctora en Publicitat i Relacions Públiques i llicenciada en Comunicació Audiovisual per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB); màster en Comunicació empresarial especialitzada en tecnologies digitals per la Barcelona School of Management de la UPF. Ha rebut el Premi Prat Gaballí 2014 de foment de la recerca en publicitat i relacions públiques atorgat pel Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya i és membre del comitè organitzador del Congrés Internacional de Relacions Públiques Barcelona PR Meeting. Durant la seva trajectòria professional ha compaginat l'activitat acadèmica amb la gestió de comunicació en empreses consultores de comunicació i relacions públiques internacionals com Llorente & Cuenca i Hill + Knowlton Strategies. Ha treballat com a responsable de relacions institucionals i esdeveniments en els departaments de comunicació de diverses empreses i institucions.

Professors responsables d'assignatures

Professors col·laboradors

Tutors

Fins al 8% de dte. per matrícula anticipada

Sol·licita l'accés

Amb la col·laboració de:

logo-colegi
logo_ACPRI
AEP-logo

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster universitari, quota inicial del 35% de la matrícula.
Següent quota, al desembre.

Titula't en #eltuquevolsser