Accés obert Vols més informació?

Màster d'Intel·ligència de Negoci i Big Data Analytics

Requisits d'accés
El programa no requereix formalment una formació o titulació específica d'origen.
Coneixements previs

Encara que el màster no requereix formalment una formació o titulació específica d'origen, és important disposar de coneixements previs. En particular, és necessari disposar de coneixements de programació, estadística i principis de visualització. En cas de no tenir-ne coneixements, es poden adquirir mitjançant l'especialització de Competències d'Anàlisi (Data Literacy) o cursant de manera independent algun dels seus cursos.

Addicionalment, es recomana el coneixement de l'anglès escrit.

L'estudiant que acrediti una titulació universitària oficial reconeguda rebrà, segons el curs superat, un diploma de màster o de postgrau.

L'estudiant que no acrediti una titulació universitària oficial reconeguda rebrà un diploma d'extensió universitària.

L'estudiant que superi una especialització (certificat d'especialització) rebrà, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

10% de dte. per matrícula anticipada fins al 5 de juliol

Fracciona el pagament en quotes

Informació de matrícula

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada

10% de dte fins al 5 de juliol inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.

Sessió informativa. Màster d'Intel·ligència de Negoci i Big Data Analytics

Sessió online: