Indústria 4.0 (interuniversitari: UOC, ESUPT)

Màster

Enginyers tècnics, enginyers superiors i titulats de grau dels àmbits industrial, informàtic, de telecomunicacions i multimèdia.

Titulacions equivalents o superiors en els àmbits de l'enginyeria esmentats anteriorment.

Requisits d'accés

Per a fer un postgrau propi no és necessari tenir una titulació oficial universitària.

Els estudiants que acrediteu una titulació universitària oficial reconeguda rebreu, segons el curs superat, un diploma de màster/diploma de postgrau.

Els estudiants que no acrediteu una titulació universitària oficial reconeguda rebreu un diploma d'extensió universitària.

Els estudiants que supereu una especialització (certificat d'especialització) rebreu, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

Escull la teva opció:

Coneixements previs

El màster en Indústria 4.0 no té requisits de formació prèvia. De totes maneres, té una clara vocació de formació transversal en enginyeria, pel que es recomana a qualsevol graduat / enginyer de l'àmbit d'informàtica, telecomunicació, multimèdia i industrial, o titulacions relacionades.

La formació transversal en enginyeria que proporciona aquest màster , facilita totes les eines i competències necessàries per al seu correcte aprofitament pels perfils descrits anteriorment. Dit això, és recomanable comptar amb les següents competències i/o coneixements:

• Experiència en programació, i coneixement de disseny i programació orientada a objectes.
  • Conèixer els conceptes de sensor, adaptació de la senyal i conversió analògico-digital ( i vice versa).
  • Conèixer l'arquitectura i característiques dels sistemes encastats.
  • Coneixements bàsics de telemàtica: capes OSI , TCP/IP, comunicacions mòbils i xarxes inalàmbriques.

Els estudiants que acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran, segons el curs superat, un diploma de màster/diploma de postgrau.

Els estudiants que no acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran un diploma d'extensió universitària.

Els estudiants que superin una especialització (certificat d'especialització) rebran, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

Fracciona el pagament en quotes

Sessió informativa del Màster propi Indústria 4.0

Sssió online en Streaming 16 de setembre, 17.00h

Més informació i inscripció