Accés obert Vols més informació?

Màster d'Indústria 4.0 (interuniversitari: UOC, ESUPT)

Director dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació

Daniel Riera i Terrén

Doctor Enginyer en Informàtica. La seva recerca se centra en el desenvolupament d'algorismes híbrids (combinant IA, OR i CP) per a la resolució de problemes combinatoris; i en el disseny de gamificació. La seva docència es desenvolupa dins d'assignatures de l'àmbit de la informàtica teòrica, desenvolupament web i bioinformàtica.

Director del programa

Joan Melià (UOC)

Doctor por la Universitat Oberta de Catalunya (2011) e ingeniero de Telecomunicación por la Universidad Politécnica de Cataluña (2005). Es profesor de los Estudios de Informática, Multimedia y Telecomunicación e investigador del Internet Interdisciplinary Institute (IN3), ambos de la Universitat Oberta de Catalunya. Anteriormente ha trabajado como investigador posdoctoral en la Universidad Pompeu Fabra y en Palo Alto Research Centre (Xerox PARC). Su actividad docente se desarrolla en el ámbito de la ingeniería telemática y sus aplicaciones. Su investigación se centra en el internet de las cosas, y en sistemas inteligentes y de seguridad. Es autor y coautor de más de treinta artículos en revistas indexadas, congresos y workshops, y coautor de una patente.

Julián Horrillo Tello (TCM)

Doctor en Societat de la Informació i el Coneixement (Ciència Política i de l'Administració) per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Màster en Societat de la informació i el coneixement per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Enginyer industrial (Organització Industrial) per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Enginyer tècnic industrial (especialitat Elèctrica, Intensificació Electrònica Industrial) per la Universitat Politècnica de Catalunya. Professor de les assignatures Organització de la producció, Gestió de projectes, Informàtica industrial i Organització de l'empresa en la indústria 4.0 a l'Escola Superior Politècnica TecnoCampus (ESUPT). És investigador del Grup GRESIT (Energies alternatives i renovables, sostenibilitat, eficiència energètica i innovació tecnològica industrial) de l'ESUP Tecnocampus.

Col·laboradors docents

Propera matrícula:
maig 2023

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Juntament amb:

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.

Sessió Informativa