Indústria 4.0 (interuniversitari: UOC, ESUPT)

Màster

Director dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació

Daniel Riera i Terrén

Doctor Enginyer en Informàtica. La seva recerca se centra en el desenvolupament d'algorismes híbrids (combinant IA, OR i CP) per a la resolució de problemes combinatoris; i en el disseny de gamificació. La seva docència es desenvolupa dins d'assignatures de l'àmbit de la informàtica teòrica, desenvolupament web i bioinformàtica.

Director del programa

Pere Tuset-Peiró (UOC)

Enginyer tècnic de Telecomunicació (2007) i enginyer de Telecomunicació (2011) per la Universitat Politècnica de Catalunya, i doctor en Tecnologies de la Informació i les Comunicacions per la Universitat Oberta de Catalunya (2015). És professor lector dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació, i investigador del Grup Wine (Wireless Networks) a l'Internet Inter-disciplinary Institute, tots dos de la Universitat Oberta de Catalunya. La seva activitat docent i investigadora se centra en l'àmbit dels sistemes ciberfísics aplicats a la indústria, incloent-hi els sistemes encastats, les xarxes de comunicacions i el processament del senyal. És coautor de més de vint articles en revistes indexades i congressos, i coautor de set patents internacionals.

Julián Horrillo Tello (TCM-Centre adscrit a la UPF)

Doctor en Societat de la Informació i el Coneixement (Ciència Política i de l'Administració) per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Màster en Societat de la informació i el coneixement per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Enginyer industrial (Organització Industrial) per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Enginyer tècnic industrial (especialitat Elèctrica, Intensificació Electrònica Industrial) per la Universitat Politècnica de Catalunya. Professor de les assignatures Organització de la producció, Gestió de projectes, Informàtica industrial i Organització de l'empresa en la indústria 4.0 a l'Escola Superior Politècnica TecnoCampus (ESUPT). És investigador del Grup GRESIT (Energies alternatives i renovables, sostenibilitat, eficiència energètica i innovació tecnològica industrial) de l'ESUP Tecnocampus.

Col·laboradors docents

Fracciona el pagament en quotes

Sessió informativa del Màster propi Indústria 4.0

Sssió online en Streaming 16 de setembre, 17.00h