Indústria 4.0 (interuniversitari: UOC, ESUPT)

Màster

El màster d'Indústria 4.0 Online és un programa d'àmbit tecnològic i de caràcter professionalitzador dissenyat per a proporcionar una formació exhaustiva i pràctica a professionals i directius de l'àmbit de la indústria que vulguin actualitzar els seus coneixements en el marc de la Industria 4.0, a partir de l'estudi de casos reals d'empreses del sector.

Inici: 16 octubre 2019

Títol: Indústria 4.0 (interuniversitari: UOC, ESUPT)

Idioma: castellà

El programa està organitzat en dos postgraus que proporcionen les habilitats, les eines i els coneixements necessaris per a afrontar les transformacions de caràcter tecnològic i empresarial que suposa l'arribada de la Indústria 4.0.

El postgrau de Desenvolupament i integració de sistemes ciberfísics se centra en les tecnologies de sensors, comunicacions, processament i emmagatzematge de dades, que formen part dels sistemes de monitoratge i control de nova generació, i que s'utilitzaran en l'àmbit de la Indústria 4.0.

El postgrau de Fabricació intel·ligent i transformació digital de l'empresa se centra en les noves tecnologies que faciliten el disseny i la producció en l'àmbit de la Indústria 4.0, incloent-hi la impressió additiva i la robòtica col·laborativa, i també les transformacions del negoci que suposa la incorporació d'aquestes tecnologies en l'àmbit empresarial.

Descarrega't el fullet informatiu del programa

Fracciona el pagament en quotes

Juntament amb:

tecnocampus-upf

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització