Accés obert Vols més informació?

Màster d'Indústria 4.0 (interuniversitari: UOC, ESUPT)

El màster online d'Indústria 4.0 (interuniversitari: UOC, ESUPT) de la UOC és un programa d'àmbit tecnològic, i de caràcter professionalitzador, dissenyat per proporcionar-te una formació exhaustiva i pràctica orientada a actualitzar els teus coneixements en la indústria 4.0.

Inici: 19 octubre 2022

Títol: Indústria 4.0 (interuniversitari: UOC, ESUPT)

Idioma: Castellà

Per què estudiar el màster online d'Indústria 4.0 (interuniversitari: UOC, ESUPT) de la UOC?

El procés de transformació digital del sector industrial exigeix professionals amb perfils competencials transversals que combinin les TIC amb tecnologies avançades per al disseny i la fabricació.

El màster online d'Indústria 4.0 (interuniversitari: UOC, ESUPT) et facilita els coneixements transversals necessaris per a la digitalització dels processos en planta i la transformació dels models de negoci de l'empresa industrial.

El programa acadèmic d'aquest màster a distància està organitzat en dos postgraus que et proporcionen els coneixements, les habilitats i les eines necessaris per fer front a les transformacions tecnològiques i empresarials que suposa l'arribada de la indústria 4.0.

1. El postgrau online de Desenvolupament i Integració de Sistemes Ciberfísics, impartit per la UOC, se centra en les tecnologies de sensors, comunicacions, processament i emmagatzematge de dades. Tots aquests formen part dels sistemes de monitoratge i control de nova generació, i s'utilitzaran en l'àmbit de la indústria 4.0.
  2. El postgrau online de Fabricació Intel·ligent i Transformació Digital de l'empresa, impartit per Tecnocampus, se centra en les noves tecnologies que faciliten el disseny i la producció en l'àmbit de la indústria 4.0, dins l'àmbit de la funció de producció de l'empresa. S'hi inclouen la impressió additiva i robòtica col·laborativa, així com les transformacions del negoci que suposa la incorporació d'aquestes tecnologies en l'àmbit empresarial.

La indústria 4.0 serà la que generi més ocupació en els pròxims anys

Aquest màster online et permetrà diferenciar-te amb uns coneixements i habilitats que responen a les exigències del sector industrial quant a la integració de sistemes i la transformació dels negocis.

Els coneixements i habilitats que adquiriràs inclouen:

• Les tecnologies de la informació i la comunicació.
  • Les tecnologies avançades per al disseny i la fabricació.
  • Els nous models de negoci basats en la prestació de serveis.

Aquest màster s'adreça a persones de formació tècnica que vulguin complementar la seva formació per aconseguir un perfil d'integrador de sistemes en aquesta indústria i adquirir experiència pràctica.

La formació d'aquest màster es planteja mitjançant l'estudi dels materials del curs, la realització d'exercicis pràctics i l'anàlisi de casos reals de l'entorn industrial.

Descarrega't el fullet informatiu del programa

Matrícula oberta:
últims dies

Fracciona el pagament en quotes

Informació de matrícula

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.

Juntament amb:

Sessió Informativa