Accés obert Vols més informació?

Diploma de Postgrau de Gestió d'Esdeveniments Culturals, Esportius i Corporatius

Requisits d'accés

Per a fer un programa propi de Formació de Postgrau no és necessari tenir una titulació oficial universitària.

L'estudiant que acrediti una titulació universitària oficial reconeguda rebrà, segons el curs superat, un diploma de màster o de postgrau.

L'estudiant que no acrediti una titulació universitària oficial reconeguda rebrà un diploma d'extensió universitària.

L'estudiant que superi una especialització (certificat d'especialització) rebrà, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

10% de dte. per matrícula anticipada fins al 5 de juliol

Fracciona el pagament en quotes

Informació de matrícula

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Amb la col·laboració de:

Matrícula anticipada

10% de dte fins al 5 de juliol inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.