Curs de Gestió Empresarial d'Esdeveniments

El curs de Gestió Empresarial d'Esdeveniments aporta els coneixements necessaris per a orientar i preparar l'estudiant en els diferents aspectes de la gestió especialitzada en esdeveniments.

Inici: 10 març 2021

Títol: Gestió Empresarial d'Esdeveniments

El curs està orientat a conèixer les tècniques clau de l'organització i gestió, tocant temes com els recursos jurídics, el finançament i els pressupostos, les habilitats directives, recursos humans, contractació, drets d'autor, tècniques de negociació, metodologies d'avaluació i auditoria (auditing), entre d'altres disciplines.

També s'aportarà informació sobre les últimes innovacions,  de caràcter tecnològic i social,  que siguin destacades per al sector.

Aquest curs es desenvolupa en el marc del postgrau de Gestió d'Esdeveniments Culturals, Esportius i Corporatius, l'estudi del qual t'ajudarà a adquirir els coneixements i les eines necessàries per a treballar com a gestor de festivals, fires, congressos, maratons, entre altres moltes competicions esportives. Està especialment dissenyat per a acreditar i formar professionals del món dels esdeveniments (gestors, dissenyadors i avaluadors), i aquests coneixements adquirits estan enfocats a esdeveniments culturals, esportius i corporatius.

A través d'aquest postgrau obtindràs una formació pràctica, amb coneixements suficients per a aplicar a la realitat laboral d'aquest sector. Hem dissenyat diferents programes, tant de pràctiques com de treballs finals, amb empreses i institucions, situades a diferents països. Actualment, aquest programa té com a soci col·laborador a:

Sónar: Music, Creativity & Technology (Festival Internacional de Música Avançada i Congrés de Creativitat i Tecnologia de Barcelona).

Per a més informació et convidem a visitar el nostre blog#UOCeventos

Sessió Informativa. Màster oficial de Gestió Cultural i Postgrau en Esdeveniments Culturals, Esportius i Corporatius

Sessió online:
28 de setembre, 18.30 h

Informació i inscripcions

Pròxima matrícula:
novembre 2020

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

Amb la col·laboració de:

sonar-logo

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.