Especialització de Xarxes Avançades de Telecomunicació

Objectius

L’objectiu d’aquest curs d’especialització és la formació en l’àmbit del disseny de xarxes avançades de telecomunicació.

Perfils

Aquest curs d’especialització s’adreça a estudiants o titulats de l’àmbit de les telecomunicacions, com també a altres professionals amb experiència prèvia en la gestió d’infraestructures TIC, que vulguin aprofundir en el disseny de sistemes avançats de comunicació.

Competències

El disseny d’aquest curs segueix les recomanacions i la metodologia de l’espai europeu d’ensenyament superior (EEES) i, per tant, es basa en l’adquisició de competències per a la seva aplicació en l’àmbit professional.

En concret, les competències que adquireixen els estudiants del programa són les següents:

• Conèixer els paràmetres que especifiquen un sistema de comunicacions i seleccionar els més rellevants segons el servei.
  • Comparar de manera crítica diferents sistemes de comunicació i justificar com han estat dissenyats.
  • Ser conscients de la dificultat en el disseny d’un sistema de comunicacions i els compromisos que cal gestionar en la pràctica (cost, prestacions, qualitat, recursos...).
  • Saber projectar, calcular i dissenyar productes, processos i instal·lacions en tots els àmbits de l’enginyeria de telecomunicació.
  • Tenir capacitat per a aplicar els coneixements adquirits i resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis i multidisciplinaris, i ser capaços d’integrar coneixements.
  • Ser capaços de dissenyar components de comunicacions, com per exemple encaminadors, commutadors, concentradors, emissors i receptors en diferents bandes.
  • Poder aplicar coneixements avançats de fotònica i optoelectrònica, com també d’electrònica d’alta freqüència.
A qui és dirigeix

L’especialització de Xarxes Avançades de Telecomunicació s’adreça a:

• Estudiants d’Enginyeria de Telecomunicació (graus, enginyeries o enginyeries tècniques).
  • Persones interessades que hagin cursat mòduls formatius relacionats amb la informàtica, les telecomunicacions o l’electrònica.
Sortides professionals

Aquest curs ofereix part de les eines, els coneixements i les habilitats que es requereixen per a treballar dissenyant sistemes de comunicació.

20% dte. per matrícula anticipada

Fracciona en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada
20% dte.

Si et matricules fins al 15 de desembre inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.