Especialització de UX Research

Director/a dels estudis:

Dr. Daniel Riera Terrén

Doctor enginyer en Informàtica. La seva recerca se centra en el desenvolupament d'algorismes híbrids (combinant IA, OR i CP), per a la resolució de problemes combinatoris, i en el disseny de la gamificació. La seva docència es desenvolupa dins d'assignatures de l'àmbit de la informàtica teòrica, del desenvolupament web i de la bioinformàtica.

Director/a del programa:

Dr. Enric Mor Pera

Director del màster universitari de Disseny d'Interacció i Experiència d'Usuari (UX). Professor agregat dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació de la UOC. Membre del grup de recerca DARTS (Design, Art, Technoscience and Society). Actualment la seva recerca se centra en human-computer interaction, technology-enhanced learning i disseny centrat en les persones. Ha estat director de la Càtedra Telefónica-UOC de Disseny i Creació Multimèdia.

Professorat propi:

Pròxima matrícula:
maig 2021

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.