Transformació Digital de l'Empresa Industrial (interuniversitari: UOC, ESUPT)

Especialització

Requisits d'accés

• Enginyers tècnics, enginyers superiors i graduats dels àmbits industrial, informàtic, de telecomunicacions i multimèdia que vulguin treballar, o que treballin, en l'entorn industrial i que vulguin complementar la seva formació per aconseguir un perfil de gestor o de desenvolupador de producte a la fàbrica intel·ligent (smart factory).
  • Professionals i directius interessats a aprofundir en la cultura digital i la seva capacitat transformadora del model industrial, que fa possibles noves vies i models de negoci.
  • Directius i professionals que vulguin obtenir la visió holística necessària per a gestionar el procés de transformació digital de l'empresa industrial, més enllà de la tecnologia o del punt de vista únic de l'àrea de producció.

Coneixements previs

Els coneixements bàsics que es requereixen per a cursar l'especialització de Transformació Digital de l'Empresa Industrial són els que corresponen a la formació acadèmica i la pràctica professional dels titulats en enginyeria tècnica i enginyeria superior i dels graduats en els àmbits industrial, informàtic, de telecomunicacions i multimèdia, o amb titulacions relacionades (Matemàtiques, Física, etc.).

Els titulats en enginyeries tecnològiques i industrials poden tenir un perfil més afí als temes tractats, però això no és un requisit per a cursar aquesta especialització.

Els estudiants que acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran, segons el curs superat, un diploma de màster/diploma de postgrau.

Els estudiants que no acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran un diploma d'extensió universitària.

Els estudiants que superin una especialització (certificat d'especialització) rebran, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

20% dte. matrícula anticipada

Juntament amb:

tecnocampus-upf

Matrícula anticipada

20% de descompte per matrícula anticipada si et matricules fins al 17 de desembre inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització