Transformació Digital de l'Empresa Industrial (interuniversitari: UOC, ESUPT)

Especialització

L'especialització de Transformació Digital de l'Empresa Industrial és un programa d'àmbit tecnològic i de caràcter professionalitzador, dissenyat per a proporcionar una formació exhaustiva i pràctica, orientada a professionals i directius de l'àmbit de la indústria que vulguin actualitzar els seus coneixements en el marc de la Indústria 4.0, a partir de l'estudi de casos reals d'empreses del sector.

Data: 13 març 2019

Títol: Transformació Digital de l'Empresa Industrial (interuniversitari: UOC, ESUPT)

Idioma: castellà

L'especialització de Transformació Digital de l'Empresa Industrial està orientada a la incidència de la Indústria 4.0 en els sistemes de gestió de l'empresa industrial, des de la innovació fins a l'enginyeria i el manteniment, passant pel model de gestió general. Es treballa en el model de gestió de l'empresa per a facilitar-ne el procés de digitalització i s'estudien les principals tecnologies que faciliten dur a terme el procés esmentat. Es presta una atenció especial a la gestió de la innovació, a les principals tecnologies de les dades massives (big data) i la intel·ligència de negoci (business intelligence), i a la gestió de la ciberseguretat. El nostre objectiu des del màster d'Indústria 4.0 és proporcionar les competències i eines transversals necessàries perquè un enginyer que aspira a assumir responsabilitats de gestió pugui desenvolupar la seva activitat amb garanties en el context del nou model industrial.

L'especialització de Transformació Digital de l'Empresa Industrial estudia diferents aspectes de la gestió de l'empresa industrial, considerant aspectes tècnics i tecnològics, amb un marcat caràcter professionalitzador, dissenyat per a proporcionar una formació exhaustiva i pràctica, orientada a professionals, directius i responsables d'àrees operatives de l'empresa industrial que vulguin actualitzar els seus coneixements en el marc de la Indústria 4.0.

A partir de l'estudi de casos reals d'empreses del sector industrial, i de pràctiques aplicades, l'especialització de Transformació Digital de l'Empresa Industrial se centra en les noves tecnologies aplicades a la gestió de l'empresa industrial.

Fracciona el pagament en quotes

Sexe
Data naixement
Telèfon 1Ex.: 123456789