Projectes d'Adquisició i Integració de TI

Especialització

En molts casos, les empreses i organitzacions opten per buscar en el mercat aquelles solucions de TI (tecnologies d'Informació) que més bé s'adaptin a les seves necessitats. Això requereix disposar de professionals de TI capaços d'abordar projectes d'adquisició de sistemes i solucions de TI i integrar-los amb èxit en l'empresa.

Inici: 11 març 2020

Títol: Projectes d'Adquisició i Integració de TI

Idioma: castellà

El curs d'especialització de Projectes d'adquisició i integració de TI online, ofereix una formació basada en experiències reals i recerca recent que permet conèixer els criteris i enfocaments més apropiats per a plantejar i executar projectes d'adquisició i d'integració de sistemes i solucions de TI.

Contingut del programa

• Projectes d'adquisició de TI: analitzarem les diferents alternatives existents entre la provisió interna i l'externalització total, amb la finalitat de poder dotar cada organització dels serveis de TI que realment necessita.

• Projectes d'integració de TI: abordarem els processos que segueixen les organitzacions per aconseguir la integració de processos i organitzativa, una integració que no pot fer-se al marge de la integració dels seus sistemes informàtics (ERP, CRM, SCM, BI...). Analitzarem i posarem en pràctica aquest aspecte en el context de certs marcs de referència (com, per exemple, TOGAF).

Enllaços d'interès

• Els nostres articles sobre gestió de projectes en el blog: Informática++

Pròxima matrícula: novembre 2019

Introdueix un número d'entre 8 i 11 dígits.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització