Especialització de Projectes d'Adquisició i Integració de TI

En molts casos, les empreses i organitzacions opten per buscar en el mercat aquelles solucions de TI (tecnologies d'Informació) que més bé s'adaptin a les seves necessitats. Això requereix disposar de professionals de TI capaços d'abordar projectes d'adquisició de sistemes i solucions de TI i integrar-los amb èxit en l'empresa.

Inici: 17 març 2021

Títol: Projectes d'Adquisició i Integració de TI

Idioma: Castellà

El curs d'especialització de Projectes d'adquisició i integració de TI online, ofereix una formació basada en experiències reals i recerca recent que permet conèixer els criteris i enfocaments més apropiats per a plantejar i executar projectes d'adquisició i d'integració de sistemes i solucions de TI.

Contingut del programa

• Projectes d'adquisició de TI: analitzarem les diferents alternatives existents entre la provisió interna i l'externalització total, amb la finalitat de poder dotar cada organització dels serveis de TI que realment necessita.

• Projectes d'integració de TI: abordarem els processos que segueixen les organitzacions per aconseguir la integració de processos i organitzativa, una integració que no pot fer-se al marge de la integració dels seus sistemes informàtics (ERP, CRM, SCM, BI...). Analitzarem i posarem en pràctica aquest aspecte en el context de certs marcs de referència (com, per exemple, TOGAF).

Enllaços d'interès

• Els nostres articles sobre gestió de projectes en el blog: Informática++

20% dte. per matrícula anticipada

Fracciona en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada
20% dte.

Si et matricules fins al 15 de desembre inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.