Especialització de Programació per a la Web

El programa té una durada d'un semestre i s'estructura en dues assignatures:

En aquesta assignatura s'introdueix el món del desenvolupament en el costat de servidor. Treballarem sobre una pila AMP (Apache, MySQL, PHP), encara que els coneixements adquirits seran traslladables a qualsevol altre entorn. Per al desenvolupament ràpid d'aplicacions sofisticades, es treballarà tant amb frameworks com ara Symphony, com usant com a base les capacitats de gestors de continguts actuals com ara WordPress i Drupal.

Aquesta assignatura, adreçada a estudiants que ja tenen coneixements de programació, entra en profunditat en les particularitats de JavaScript, d'acord amb l'especificació ES2015. Es treballaran específicament l'asincronia i la interacció amb el DOM (o model d'objectes del document), especialment importants per al desenvolupament d'aplicacions web. També s'hi veuen algunes de les principals eines i utilitats que s'utilitzen en el desenvolupament en JavaScript.

Recursos per a l'aprenentatge

El programa proporciona als estudiants els recursos d'aprenentatge vinculats a cadascuna de les assignatures per a dur a terme de la seva activitat docent.

L'origen d'aquests recursos d'aprenentatge pot ser divers en funció dels continguts i competències que s'han de treballar en cada cas. Pot tractar-se de materials docents elaborats per la UOC com de recursos externs que hi ha a la xarxa o publicats per tercers.

Pròxima matrícula:
maig 2021

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.