Especialització de Programació per a la Web

Objectius

L'objectiu d'aquest curs d'especialització és la formació de professionals en el desenvolupament web tant des del back-end o costat servidor com el front-end o costat client.

Perfils

Aquest programa es dirigeix especialment a professionals de l'àmbit de la informàtica, la multimèdia o les telecomunicacions que vulguin desenvolupar aplicacions web sofisticades de forma ràpida i eficaç.

Competències

El disseny d'aquest curs segueix les recomanacions i metodologia de l'Espai Europeu d'Ensenyament Superior (EEES) i, per tant, es basa en l'adquisició de competències per a la seva aplicació en l'àmbit professional.

En concret, les competències que adquireixen els estudiants del programa són les següents:

• Dominar l'ús de PHP i MySQL per a la programació en el costat servidor.
  • Conèixer els conceptes de programació en el costat servidor aplicables a qualsevol llenguatge de programació, base de dades i pila de desenvolupament.
  • Saber desenvolupar aplicacions de manera ràpida i eficaç usant frameworks com Symphony.
  • Ser capaç de desenvolupar aplicacions sofisticades usant la infraestructura de gestors de continguts com WordPress o Drupal.
  • Ser capaç d'escollir el framework adequat per a cada desenvolupament.
A qui es dirigeix

L'especialització de Programació per a la web es dirigeix a:

• Titulats en Enginyeria Informàtica (graus, enginyeries o enginyeries tècniques).
  • Titulats en Enginyeria de Telecomunicació (graus, enginyeries o enginyeries tècniques).
  • Graduats en Multimèdia o enginyers multimèdia.
  • Titulats o professionals d'altres àmbits que disposin de coneixements previs en desenvolupament d'aplicacions convencionals.
Sortides professionals

Aquest curs ofereix part de les eines, coneixements i habilitats que es requereixen per a treballar com a desenvolupador web, un perfil professional altament demanat en el mercat laboral.

Matrícula oberta:
últims dies

Inici docència: 15 setembre

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.