Especialització de Programació d'Aplicacions per a iOS

Equip docent

Director acadèmic i professors

Carles Garrigues (director acadèmic)

Doctor en Informàtica per la UAB. Professor dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació de la UOC. Responsable de l'àmbit de Desenvolupament d'Aplicacions per a Dispositius Mòbils. Grup d'investigació KISON (K-ryptography and Information Security for Open Networks)

Javier Melenchón

Doctor en Informàtica per la Universitat Ramon Llull. Professor dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació de la UOC. Membre del grup d'investigació Interactive Tools for Online Learning (ITOL).

Col·laboradors docents

Xavier Pereta

Enginyer de programari a Indra, especialitzat en iOS i en el desenvolupament de videojocs.

Javier Salvador

Enginyer informàtic per la UPC. Director general a Revolumedia S.L., empresa especialitzada en el disseny i la creació d'aplicacions per a dispositius mòbils i projectes web.

Fracciona el pagament en quotes

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.