Programació d'Aplicacions per a Android

Especialització

El curs d'especialització en Programació d'Aplicacions per Android proporciona una formació completa sobre les eines i tècniques necessàries per al desenvolupament d'apps per al sistema operatiu Android. El curs permet aprofundir en tot el procés de desenvolupament d'una aplicació, des de la configuració de l'entorn de treball a la distribució de l'app finalitzada en una botiga d'aplicacions.

Inici: 19 febrer 2020

Títol: Programació d'Aplicacions per a Android

Idioma: català, castellà

Android és sens dubte el sistema operatiu amb més quota de mercat actualment, i això fa que tingui una importància vital per a qualsevol persona dedicada al desenvolupament d'apps. El seu èxit es pot associar principalment a dos factors: el fet que pugui instal·lar-se a qualsevol terminal de forma lliure, i el fet que hi hagi una gran varietat de dispositius que utilitzen aquest sistema operatiu, tant d'alta gamma com de preu assequible.

El curs d'Especialització en Programació d'Aplicacions per Android permet treballar el desenvolupament d'apps fins a un nivell avançat, aprenent molts aspectes necessaris per al desenvolupament per Android a nivell professional, com per exemple:

- Ús de fragments
- Customització de layouts, vistes i altres elements de la interfície
- Treball amb servidors externs i bases de dades
- Ús de filters
- Creació de múltiples fils d'execució, per a tasques asíncrones o accés a serveis en segon pla.

D'aquesta manera, el curs permet als estudiants adquirir els coneixements i habilitats necessàries per als llocs de treball actuals vinculats al desenvolupament per Android.

Pròxima matrícula: novembre 2019

Introdueix un número d'entre 8 i 11 dígits.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització