Especialització de Planificació i Metodologia de Projectes TI

La necessitat actual de tot tipus d'empreses i organitzacions de treure el màxim profit de les TI mitjançant el desplegament i ús efectiu de sistemes d'informació adequats ha contribuït al creixement de la demanda de professionals especialitzats en la direcció i gestió de projectes de TI, i també de la planificació estratègica d'aquests projectes en el context de l'activitat de l'empresa usuària.

Inici: 21 octubre 2020

Títol: Planificació i Metodologia de Projectes TI

Idioma: Castellà

El curs d'especialització de Metodologia de projectes i planificació de TI online, ofereix els coneixements i habilitats necessaris per a exercir les millors pràctiques en la gestió avançada i la planificació estratègica de projectes de tecnologies de la informació (TI), a través de rols com el de project manager, gestor o cap de projecte.

Contingut del programa

Enllaços d'interès

• Els nostres articles sobre gestió de projectes en el blog: Informática++

Fracciona en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.