Planificació i Metodologia de Projectes TI

Especialització

Objectius, perfils i competències

Aquests estudis tenen com a objectiu la formació de professionals de TI que vulguin orientar la carrera professional cap a la direcció de projectes en qualitat de project manager o cap de projecte, o bé cap a una participació activa en aquests.

El programa d'especialització ofereix una formació en metodologia de projectes i planificació que permet a professionals de TI assumir responsabilitats de project manager, cap de projecte o gestor de projecte.

Competències

El disseny d'aquest curs segueix les recomanacions i metodologia de l'Espai Europeu d'Ensenyament Superior (EEES) i, per tant, es basa en l'adquisició de competències per al treball professional en empreses privades i entitats públiques.

En concret, les competències que es treballen en l'especialització de Metodologia de projectes i planificació de TI són les següents:

• Conèixer els elements, marcs de referència i certificacions més rellevants per a la direcció i gestió de projectes.
  • Saber enfrontar-se a decisions estratègiques, tàctiques i operatives sobre els principals temes de SI i de TI, en general, i als projectes que les implementen en particular.
  • Afrontar alguna oportunitat de millora o d'emprenedoria interna o externa orientada als serveis de TI i plantejada des de la perspectiva de la gestió de projectes de TI.

A qui es dirigeix

El curs d'especialització de Metodologia de projectes i planificació de TI es dirigeix a professionals de serveis d'informàtica que tinguin interès a especialitzar-se en la gestió de projectes de TI:

• Treballadors de departaments de TI de qualsevol tipus d'organització.
  • Treballadors en empreses de serveis informàtics.
  • Professionals freelance o emprenedors.

El curs és especialment interessant per a persones amb coneixements previs en tecnologia, ja siguin informàtics, enginyers de telecomunicació o altres enginyeries afins, així com per a titulats de l'àmbit d'Economia i Empresa.

Sortides professionals

L'especialització permet adquirir habilitats i coneixements relacionats amb el perfil professional d'IT project manager o cap de projecte de TI, un perfil molt demanat per empreses i institucions de diferents sectors, així com per consultores de serveis informàtics.

La UOC disposa d'una borsa de treball i acords amb empreses per a fer pràctiques voluntàries.

Pròxima matrícula:

Juny 2019

Sexe
Data naixement
Introdueix un número d'entre 8 i 11 dígits.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Sexe
Data naixement