Disseny d'Interacció i Usabilitat

Especialització

La tecnologia és cada vegada més múltiple, ubiqua i omnipresent. En aquest context, el factor clau en el desenvolupament i l'acceptació de la tecnologia en els propers anys serà l'adequació als usuaris i la facilitat d'ús.

Data: 13 març 2019

Títol: Disseny d'Interacció i Usabilitat

Idioma: castellà

L'objectiu final és dissenyar productes interactius més simples, més centrats en les necessitats humanes i que ajudin a augmentar l'efectivitat i la satisfacció de les persones.

Per a aconseguir aquesta acceptació, són necessàries noves filosofies i perspectives de disseny, i empreses i professionals que les duguin a terme: observar, entendre, fer. En definitiva, dissenyar tenint en compte per a qui, per a què, quan i on es farà servir un producte digital o aplicació. Dissenyar millor implica analitzar, definir, prototipar i avaluar iterativament per a proporcionar una bona experiència a l'usuari. Es tracta d'apropar els productes tecnològics a les persones.

Les disciplines de la interacció persona-ordinador (IPO) i de l'experiència d'usuari (UX) fomenten aquest canvi coordinant els aspectes essencials que intervenen en la interacció entre les persones i la tecnologia: les característiques i necessitats humanes; les funcionalitats dels productes digitals interactius; el context d'ús; la implementació dels sistemes tecnològics; l'arquitectura de la informació; els elements gràfics, visuals i d'interacció, i el procés de desenvolupament d'aquests productes.

Contingut

1. Disseny d'interacció

2. Avaluació de la usabilitat

Al bloc del postgrau, UXed, podeu seguir l'actualitat professional relacionada amb l'experencia d'usuari, disseny d'interacció, usabilitat, tecnologies accessibles i disseny centrat en l'usuari (notícies, materials didàctics, projectes dels estudiants, recursos, esdeveniments ...) des de la visió de l'equip docent i col · laborador del programa.

Dins de les activitats que organitzem, destaca la Jornada anual sobre Experiència d'Usuari, àmpliament reconeguda dins del sector i on reunim els principals experts espanyols del sector.

20% dte. per matrícula anticipada

Sexe
Data naixement
Telèfon 1Ex.: 123456789