Especialització d'Integració de Sistemes Ciber-físics (interuniversitari: UOC, ESUPT)

L'especialització d'Integració de Sistemes Ciberfísics té una durada d'un semestre acadèmic, amb una càrrega total de 12 crèdits ECTS.

Especialització: Integració de Sistemes Ciberfísics (12 ECTS).

Continguts:

1. Model RAMI
  2. Model IIRA
  3. Patrons de disseny
  4. Modelització software
  5. Simulació
  6. Time sensitive networking
Recursos per a l'aprenentatge

El programa proporciona els recursos d'aprenentatge vinculats a cadascuna de les assignatures per al seu ensenyament.

L'origen d'aquests recursos d'aprenentatge és múltiple. Es tracta de materials educatius preparats per l'equip d'experts de les diferents assignatures per a la seva activitat docent.

Cal destacar, com a valor afegit, que s'ha treballat estretament amb la indústria per a proporcionar els materials d'estudis de cas de l'ús de les tecnologies relacionades amb la indústria 4.0, amb l'objectiu d'ajudar els estudiants a comprendre amb més profunditat quines són les alternatives que existeixen, i quins són els avantatges i els problemes de cadascuna d'elles, segons l'àmbit d'aplicació.

Finalment, per a les pràctiques, el professor utilitza el laboratori a casa (mitjançant l'enviament de material de pràctiques a l'estudiant) i el laboratori remot (accés, per internet, als laboratoris físics de la UOC)

Pròxima matrícula:
maig 2021

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Juntament amb:

tecnocampus-upf

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.