Especialització d'Integració de Sistemes Ciber-físics (interuniversitari: UOC, ESUPT)

L'especialització d'Integració de Sistemes Ciberfísics és un programa d'àmbit tecnològic i de caràcter professionalitzador dissenyat per a proporcionar una formació exhaustiva i pràctica, orientada a professionals i directius de l'àmbit de la indústria que vulguin actualitzar els seus coneixements en el marc de la Indústria 4.0, a partir de l'estudi de casos reals d'empreses del sector.

Inici: 16 març 2022

Títol: Integració de Sistemes Ciber-físics (interuniversitari: UOC, ESUPT)

Idioma: Castellà

L'especialització d'Integració de Sistemes Ciberfísics se centra en les tecnologies de sensors, comunicacions, processament i emmagatzematge de dades, que formen part dels sistemes de monitoratge i control de nova generació, i que s'utilitzaran en l'àmbit de la Indústria 4.0.

Sessió informativa. Màster d'Indústria 4.0

Sessió online:
28 de setembre, 18.30 h

Informació i inscripcions

Pròxima matrícula:
novembre 2021

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada

10% de descompte si et matricules fins al 6 de juliol inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.

Juntament amb: