Especialització d'Integració de Sistemes Ciber-físics (interuniversitari: UOC, ESUPT)

L'especialització d'Integració de Sistemes Ciberfísics és un programa d'àmbit tecnològic i de caràcter professionalitzador dissenyat per a proporcionar una formació exhaustiva i pràctica, orientada a professionals i directius de l'àmbit de la indústria que vulguin actualitzar els seus coneixements en el marc de la Indústria 4.0, a partir de l'estudi de casos reals d'empreses del sector.

Inici: 10 març 2021

Títol: Integració de Sistemes Ciber-físics (interuniversitari: UOC, ESUPT)

Idioma: Castellà

L'especialització d'Integració de Sistemes Ciberfísics se centra en les tecnologies de sensors, comunicacions, processament i emmagatzematge de dades, que formen part dels sistemes de monitoratge i control de nova generació, i que s'utilitzaran en l'àmbit de la Indústria 4.0.

Pròxima matrícula:
novembre 2020

Juntament amb:

tecnocampus-upf

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.

Beques Fundación Randstad per persones amb discapacitat

Fins al 15 de juliol estudiants amb discapacitat poden sol·licitar les beques que ofereixen una bonificació del 90% del cost de la matrícula en cursos d'especialitzacions i postgrau de qualsevol de les àrees de coneixement de la UOC.