Especialització de Gestió de Dades

La intel·ligència de negoci i l'anàlisi de dades, sota diferents noms (business intelligence, business analytics, data science, big data), és actualment l'àrea de més demanda de professionals qualificats, la font més important d'inversió de les empreses i la causa majoritària de creació de negocis de productes i serveis arreu del món.

Inici: 21 octubre 2020

Títol: Gestió de Dades

Idioma: Castellà

L'especialització de Gestió de Dades es dirigeix a adquirir les competències fonamentals per a dissenyar, construir, mantenir i explotar els sistemes d'informació relacionals i no relacionals, entenent la gestió de dades com l'actiu més rellevant d'una organització. Es veuran detalladament els processos de captura, processament i gestió de dades per a les bases de dades analítiques (data warehouse), algunes de les bases de dades NoSQL més populars en els entorns empresarials actuals, i també els fonaments del govern de dades.

La UOC té més de divuit anys d'experiència en la formació de professionals en línia en l'àmbit de la business intelligence.

Aquest programa l'han dissenyat i l'imparteixen conjuntament els Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació i els Estudis d'Economia i Empresa de la UOC.

Fracciona el pagament en quotes

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.

Beques Fundación Randstad per persones amb discapacitat

Fins al 15 de juliol estudiants amb discapacitat poden sol·licitar les beques que ofereixen una bonificació del 90% del cost de la matrícula en cursos d'especialitzacions i postgrau de qualsevol de les àrees de coneixement de la UOC.