Especialització de Gestió Avançada de Projectes de Telecomunicació

Aquesta especialització té una càrrega lectiva de 10 crèdits ECTS, dividits en dues assignatures de 5 crèdits cadascuna:

• Gestió avançada de projectes TIC (5 ECTS): Des de la perspectiva del cap de projectes, en aquesta assignatura treballarem en profunditat els conceptes, els mètodes i les eines per a la gestió de projectes dins de les professions TIC, cobrint el cicle complet de gestió de projectes i les diferents àrees de coneixement que el professional ha de dominar per a gestionar amb èxit un projecte.
  • Direcció estratègica de SI/TI (5 ECTS): L'assignatura proporciona una comprensió bàsica i alguns instruments essencials per a l'ús estratègic dels sistemes d'informació a l'empresa, la seva relació amb els processos de negoci, la planificació estratègica i l'organització de la funció informàtica. Per tant, resulta útil en un nivell bàsic per a la relació amb els clients i els usuaris dels diferents departaments de l'empresa i per a l'exercici progressiu de funcions directives dins dels departaments d'informàtica.

Pròxima matrícula:
maig 2021

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.