Especialització de Gestió Avançada de Projectes de Telecomunicació

Director dels estudis

Daniel Riera Terrén

Doctor Enginyer en Informàtica. La seva recerca se centra en el desenvolupament d'algoritmes híbrids (combinant IA, OR i CP) per a la resolució de problemes combinatoris i en el disseny de gamificació. La seva docència es desenvolupa dins d'assignatures de l'àmbit de la informàtica teòrica, desenvolupament web i bioinformàtica.

Director del programa

Carlos Manuel Monzo Sánchez

Doctor en ICT and its management. La seva activitat docent se centra en l'electrònica digital i els sistemes de comunicació. El seu àmbit de recerca gira a l'entorn de l'internet de les coses i l'experimentació pràctica en l'enginyeria de l'aprenentatge en línia.

Pròxima matrícula:
maig 2021

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada
20% dte.

Si et matricules fins al 15 de desembre inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.