Accés obert Vols més informació?

Especialització de Gestió Avançada de Projectes de Telecomunicació

Direccció dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicacions

Daniel Riera Terrén

Doctor Enginyer en Informàtica. La seva recerca se centra en el desenvolupament d'algoritmes híbrids (combinant IA, OR i CP) per a la resolució de problemes combinatoris i en el disseny de gamificació. La seva docència es desenvolupa dins d'assignatures de l'àmbit de la informàtica teòrica, desenvolupament web i bioinformàtica.

Direcció del programa

Carlos Manuel Monzo Sánchez

Doctor en ICT and its management. La seva activitat docent se centra en l'electrònica digital i els sistemes de comunicació. El seu àmbit de recerca gira a l'entorn de l'internet de les coses i l'experimentació pràctica en l'enginyeria de l'aprenentatge en línia.

Propera matrícula:
maig 2023

Informació de matrícula

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada

20% de dte si et matricules fins al 15 de desembre inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.