Especialització de Gestió Avançada de Projectes de Telecomunicació

Objectius

L'objectiu d'aquest curs d'especialització és la formació en l'àmbit de la gestió avançada de projectes, dins de l'entorn de les telecomunicacions.

Perfils

Aquest curs d'especialització s'adreça a estudiants o titulats de l'àmbit de les telecomunicacions, i també a altres professionals amb experiència prèvia en la gestió de projectes TIC, que vulguin profunditzar les competències de gestió i direcció de projectes, orientades a l'àmbit de les telecomunicacions.

Competències

Des del punt de vista de les competències, aquest curs té un paper central en l'adquisició d'habilitats de lideratge i de gestió comunes a totes les professions, incloent-hi la d'enginyers de telecomunicació.

En concret, les habilitats que es desenvolupen en aquest programa són les següents:

• Capacitat per a la integració de tecnologies i sistemes d'enginyeria de telecomunicació, amb caràcter generalista, i en contextos més amplis i multidisciplinaris, com la bioenginyeria, la conversió fotovoltaica, la nanotecnologia o la telemedicina.
  • Capacitat per a la gestió del desenvolupament, la direcció, la coordinació tècnica i financera de tot tipus de projectes: sistemes, xarxes, infraestructures i serveis de telecomunicacions, incloent-hi la supervisió i la coordinació dels subprojectes de l'obra annexa: les infraestructures comunes de telecomunicacions en edificis o nuclis residencials, com ara projectes sobre la llar digital, la infraestructura de telecomunicacions en el transport i el medi ambient, les instal·lacions de subministrament d'energia i l'avaluació de les emissions electromagnètiques i la compatibilitat electromagnètica
  • Capacitat per a la planificació estratègica, l'elaboració, la direcció, la coordinació i la gestió tècnica i econòmica en els àmbits relacionats de l'enginyeria de telecomunicació.
  • Capacitat per a la direcció de projectes d'investigació, desenvolupament i innovació en empreses i centres tecnològics, amb garantia de la seguretat per a les persones i els béns, la qualitat dels productes i la seva homologació.
A qui es dirigeix

L'especialització de Gestió Avançada de Projectes de Telecomunicació s'adreça a:

• Estudiants d'Enginyeria de Telecomunicació (graus, enginyeries o enginyeries tècniques)
  • Persones interessades que hagin cursat mòduls formatius relacionats amb la informàtica, les telecomunicacions o l'electrònica.
Sortides professionals
Aquest curs ofereix part de les eines, els coneixements i les habilitats que es requereixen per a treballar gestionant i dirigint projectes de TI en l'àmbit de les telecomunicacions.

Pròxima matrícula:
novembre 2020

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.