Disseny i Fabricació Intel·ligent (interuniversitari: UOC, ESUPT)

Especialització

Enginyers tècnics, enginyers superiors i titulats de grau dels àmbits industrial, informàtic, de telecomunicacions i multimèdia.

Titulacions equivalents o superiors en els àmbits de l'enginyeria esmentats anteriorment.

Requisits d'accés

Enginyers tècnics, enginyers superiors i graduats dels àmbits industrial, informàtic, de telecomunicacions i multimèdia que vulguin treballar, o que treballin, en l'entorn industrial i que vulguin complementar la seva formació per aconseguir un perfil de gestor o de desenvolupador de producte a la fàbrica intel·ligent (smart factory).

Professionals i directius interessats a aprofundir en la cultura digital i la seva capacitat transformadora del model industrial, que fa possibles noves vies i models de negoci.

Directius i professionals que vulguin obtenir la visió holística necessària per a gestionar el procés de transformació digital de l'empresa industrial, més enllà de la tecnologia o del punt de vista únic de l'àrea de producció.

Coneixements previs

Els coneixements bàsics que es requereixen per a cursar l'especialització de Disseny i Fabricación Intel·ligent són els que corresponen a la formació acadèmica i la pràctica professional dels titulats en enginyeria tècnica i enginyeria superior i dels graduats en els àmbits industrial, informàtic, de telecomunicacions i multimèdia, o amb titulacions relacionades (Matemàtiques, Física, etc.).

Els titulats en enginyeries tecnològiques i industrials poden tenir un perfil més afí als temes tractats, però això no és un requisit per a cursar aquesta especialització.

Els estudiants que acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran, segons el curs superat, un diploma de màster/diploma de postgrau.

Els estudiants que no acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran un diploma d'extensió universitària.

Els estudiants que superin una especialització (certificat d'especialització) rebran, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

Pròxima matrícula:

Juny 2019

Sexe
Data naixement
Telèfon 1Ex.: 123456789
Telèfon 2Ex.: 123456789

Juntament amb:

tecnocampus-upf

10% dte. per matrícula anticipada
Fins al 17 de gener

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Sexe