Especialització de Disseny i Fabricació Intel·ligent (interuniversitari: UOC, ESUPT)

Director dels estudis

Daniel Riera i Terrén

Doctor Enginyer en Informàtica. La seva recerca se centra en el desenvolupament d'algorismes híbrids (combinant IA, OR i CP) per a la resolució de problemes combinatoris; i en el disseny de gamificació. La seva docència es desenvolupa dins d'assignatures de l'àmbit de la informàtica teòrica, desenvolupament web i bioinformàtica.

Director del programa

Pere Tuset-Peiró (UOC)

Enginyer Tècnic de Telecomunicació (2007) i Enginyer de Telecomunicació (2011) per la Universitat Politècnica de Catalunya; doctor en Tecnologies de la Informació i les Comunicacions per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) (2015). És professor lector dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació i investigador del grup Wine (Wireless Networks) a l'Internet Interdisciplinary Institute, tots dos de la UOC. La seva activitat docent i de recerca se centra en l'àmbit dels sistemes ciberfísics aplicats a la indústria, que inclouen els sistemes encastats, les xarxes de comunicacions i el processament del senyal. És coautor de més de vint articles en revistes indexades i congressos, i coautor de set patents internacionals.

Julián Horrillo Tello (TCM - centre adscrit a la UPF)

Doctor en Societat de la Informació i el Coneixement (Ciència Política i de l'Administració) per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Máster en Societat de la Informació i el Coneixement per la (UOC). Enginyer Industrial (Organització Industrial) per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Enginyer Tècnic Industrial (especialitat d'Elèctrica: intensificació electrònica industrial) per la UPC. Professor de les assignatures d'Organització de la producció, Gestió de projectes, Informàtica industrial i Organització de l'empresa en la indústria 4.0 a l'Escola Superior Politècnica TecnoCampus (ESUPT). És investigador del grup GRESIT (Energies Alternatives i Renovables, Sostenibilitat, Eficiència Energètica i Innovació Tecnològica Industrial) de l'ESUPT.

Col·laboradors docents

Matrícula oberta:
últims dies

Fracciona en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Juntament amb:

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.

Sessió informativa. Màster d'Indústria 4.0

Sessió online: