Disseny i Fabricació Intel·ligent (interuniversitari: UOC, ESUPT)

Especialització

Director dels estudis

Josep Prieto Blázquez

Llicenciat i doctor en Informàtica. Director dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació de la UOC. Mànager tècnic del projecte TeSLA i membre del grup de recerca KISON.

Director del programa

Pere Tuset-Peiró (UOC)

Enginyer Tècnic de Telecomunicació (2007) i Enginyer de Telecomunicació (2011) per la Universitat Politècnica de Catalunya; doctor en Tecnologies de la Informació i les Comunicacions per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) (2015). És professor lector dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació i investigador del grup Wine (Wireless Networks) a l'Internet Interdisciplinary Institute, tots dos de la UOC. La seva activitat docent i de recerca se centra en l'àmbit dels sistemes ciberfísics aplicats a la indústria, que inclouen els sistemes encastats, les xarxes de comunicacions i el processament del senyal. És coautor de més de vint articles en revistes indexades i congressos, i coautor de set patents internacionals.

Julián Horrillo Tello (TCM - centre adscrit a la UPF)

Doctor en Societat de la Informació i el Coneixement (Ciència Política i de l'Administració) per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Máster en Societat de la Informació i el Coneixement per la (UOC). Enginyer Industrial (Organització Industrial) per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Enginyer Tècnic Industrial (especialitat d'Elèctrica: intensificació electrònica industrial) per la UPC. Professor de les assignatures d'Organització de la producció, Gestió de projectes, Informàtica industrial i Organització de l'empresa en la indústria 4.0 a l'Escola Superior Politècnica TecnoCampus (ESUPT). És investigador del grup GRESIT (Energies Alternatives i Renovables, Sostenibilitat, Eficiència Energètica i Innovació Tecnològica Industrial) de l'ESUPT.

Col·laboradors docents

Pròxima matrícula:

Juny 2019

Sexe
Data naixement
Telèfon 1Ex.: 123456789
Telèfon 2Ex.: 123456789

Juntament amb:

tecnocampus-upf

10% dte. per matrícula anticipada
Fins al 17 de gener

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització