Disseny i Fabricació Intel·ligent (interuniversitari: UOC, ESUPT)

Especialització

L'especialització de Disseny i Fabricació Intel·ligent és un programa d'àmbit tecnològic i de caràcter professionalitzador, dissenyat per a proporcionar una formació exhaustiva i pràctica, orientada a professionals i directius de l'àmbit de la indústria que vulguin actualitzar els seus coneixements en el marc de la Indústria 4.0, a partir de l'estudi de casos reals d'empreses del sector.

Inici: 14 octubre 2020

Títol: Disseny i Fabricació Intel·ligent (interuniversitari: UOC, ESUPT)

Idioma: castellà

L'especialització de Disseny i Fabricació Intel·ligent se centra en les noves tecnologies que faciliten el disseny i la producció en l'àmbit de la Indústria 4.0 i inclou la impressió additiva i robòtica col·laborativa. En aquest programa es treballen els conceptes de fàbrica digital i producte intel·ligent, des del seu disseny fins a la seva arribada al client, entrant detalladament en el disseny de totes les etapes i tenint present l'aspecte digital en el disseny del producte, el disseny de la fabricació, la producció i les funcions de proveïment i expedició. També s'estudien diferents tecnologies IT i OT que faciliten la digitalització i la intel·ligència de la funció de producció.

Pròxima matrícula:
juny 2020

Juntament amb:

tecnocampus-upf

Matrícula anticipada

20% de descompte per matrícula anticipada si et matricules fins al 17 de desembre inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització