Bases de Dades per a Entorns Analítics

Especialització

L'especialització de Bases de Dades per a Entorns Analítics s'adreça a professionals de perfil tècnic que en el seu àmbit professional han de tractar amb processos relacionats amb l'ús o la implantació de solucions de business intelligence.

Inici: 16 octubre 2019

Títol: Bases de Dades per a Entorns Analítics

Idioma: castellà

La intel·ligència de negoci i l'anàlisi de dades, sota diferents noms (business intelligence, business analytics, data science, big data...), és actualment l'àrea amb més demanda de professionals qualificats, la font més important d'inversió de les empreses en sistemes d'informació i la causa majoritària de creació de negocis de productes i serveis a tot el món.

En aquest curs l¿estudiant adquireixen les competències necessàries per a dissenyar, construir, mantenir i explotar els sistemes d'informació d'intel·ligència de negoci més habituals, és a dir, els que es basen en l'ús de bases de dades relacionals per a la construcció d'un magatzem de dades o data warehouse.

Podeu seguir l'actualitat tecnològica i professional vista pel nostre professorat i equip col·laborador, i per tots aquells / es que vulgueu participar, en els nostres blogs:

Enllaç d'interès:

Vídeo Sessió informativa

10% dte. matrícula anticipada

Matrícula anticipada

10% dte. fins al 9 de juliol inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Titula't en #eltuquevolsser