Accés obert Vols més informació?

Especialització de Disseny Centrat en l'Usuari i Investigació

L'especialització en Disseny Centrat en l'Usuari i Investigació de la UOC constitueix el punt d'entrada al Disseny d'Interacció, l'Experiència d'Usuari (UX) i el Disseny Centrat en l'Usuari (DCU) com a disciplines orientades al disseny de productes interactius que tenen en compte les necessitats de les persones.

Inici: 1 març 2023

Títol: Disseny Centrat en l'Usuari i Investigació

Idioma: Català, Castellà

Per què estudiar l'especialització de Disseny Centrat en l'Usuari i Investigació de la UOC?

• Et formaràs professionalment en el disseny de productes digitals interactius i seràs capaç d'apropar-los a les persones tenint en compte qui, per a què, quan i on es farà servir.

• Coneixeràs diferents mètodes i tècniques del disseny centrat en l'usuari i et proposarem aproximacions crítiques i especulatives al procés de disseny que permeten generar propostes divergents i afavoreixen una mirada crítica.

• T'introduiràs en les metodologies d'investigació amb usuaris i els seus principals mètodes i tècniques.

20% de dte. per matrícula anticipada

Informació de matrícula

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada

20% de dte si et matricules fins al 15 de desembre inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.