Disseny Centrat en l'Usuari i Investigació

Especialització

L'especialització en Disseny Centrat en l'Usuari i Investigació busca formar professionals del disseny que tinguin en compte qui, per a què, quan i on es farà servir un producte digital interactiu. L'objectiu final és apropar els productes tecnològics a les persones.

Inici: 18 setembre 2019

Títol: Disseny Centrat en l'Usuari i Investigació

Idioma: català, castellà

Aquesta especialització constitueix el punt d'entrada al Disseny d'Interacció, l'Experiència d'Usuari (UX) i el Disseny Centrat en l'Usuari (DCU) com a disciplines orientades al disseny de productes interactius que tenen en compte les necessitats de les persones. Es presentaran diferents models i processos de treball. Es revisaran mètodes i tècniques del disseny centrat en l'usuari i els principis de disseny. També es proposaran aproximacions crítiques i especulatives al procés de disseny, que permetin generar propostes divergents, i que afavoreixin una mirada crítica tant del procés de treball com dels resultats que s'obtenen.

Per altra banda, s'introduirà a l'estudiant en les metodologies d'investigació amb usuaris, així com en els seus principals mètodes i tècniques, tant de recollida de dades com d'anàlisi i presentació de resultats.

El curs d'Especialització en Disseny Centrat en l'Usuari i Investigació té una durada d'un semestre i està format per les assignatures següents:

• Disseny d'Interacció: Processos, Mètodes i Tècniques
  • Requisits d'Usuari: Investigació i Anàlisi

Si us interessa el disseny UX, us convidem a seguir l'actualitat professional a través de la Revista Mosaic i el Blog Design Matters, coordinats i actualitzats pel professorat de la UOC expert en aquest àmbit.

També podeu assistir a la Jornada sobre Experiència d'Usuari, la qual reuneix  anualment ponents de primera línia, acadèmics o professionals, en l'àmbit del disseny centrat en l'usuari, el disseny d'interacció i l'experiència d'usuari.

Matrícula oberta:
Últims dies

Fracciona el pagament en quotes

Introdueix un número d'entre 8 i 11 dígits.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització