Especialització de Disseny Centrat en l'Usuari i Investigació

Objectius
  • Conèixer el disseny d'interacció i l'experiència d'usuari (UX), els aspectes humans i tecnològics que les configuren, les disciplines que intervenen i els aspectes de disseny que fan de pont entre les persones i la tecnologia.
  • Conèixer el disseny centrat en l'usuari i saber-lo aplicar en el disseny, desenvolupament i avaluació de productes interactius.
  • Comprendre els aspectes i factors humans que intervenen en tot procés interactiu entre les persones i la tecnologia.
  • Conèixer i saber aplicar les principals tècniques d'investigació d'usuaris i captura de requisits, tant quantitatius com qualitatius.

Competències
  • Comprendre els processos, mètodes i tècniques pròpies del disseny d'interacció i saber aplicar-los al disseny, desenvolupament i avaluació de productes i serveis interactius, des d'una perspectiva centrada en les persones.
  • Comprendre els factors humans que intervenen en tot procés d'interacció entre persones i tecnologia així com saber aplicar-los de forma adequada al disseny de productes i serveis interactius i les seves interfícies.
  • Planificar i aplicar metodologies d'investigació, modelat i síntesi que permetin observar problemes, detectar oportunitats i definir objectius que liderin propostes de disseny que s'ajustin a les necessitats reals dels seus usuaris.

Aquest curs d'especialització es dirigeix als perfils següents:

• Informàtica i tecnologia
  • Documentació, gestió de la informació i comunicació
  • Psicologia, ergonomia i factors humans
  • Disseny gràfic o de producte
  • Qualsevol altre perfil professional interessat en treballar en el disseny de productes digitals interactius, usables i adaptats a l'usuari
  • Consultor UX, Dissenyador UX
  • User Researcher o investigador en disseny centrat en les persones

Pròxima matrícula:
maig 2021

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.