Especialització de Disseny i Maquetació Web

El programa té una durada d'un semestre (d'octubre a març) i s'estructura en dues assignatures.

• HTML5 i CSS3 (6 ECTS)

En aquesta assignatura l'estudiant adquirirà els coneixements necessaris per a la creació de pàgines web semàntiques i accessibles usant les especificacions més actuals d'HTML i CSS i les tècniques del disseny web adaptatiu (responsive web design).
  • Disseny d'interfícies interactives (6 ECTS)

Aquesta assignatura ofereix una visió multidisciplinària dels principis i aproximacions al disseny d'interfícies efectiu, centrant-se en com es dissenyen productes interactius que millorin i facilitin la manera en què la gent es comunica, interactua i treballa. L'estudiant afrontarà els principals principis del disseny d'interfícies, l'anàlisi d'activitats i usuaris, l'avaluació d'interfícies i el test d'usabilitat.
Recursos per a l'aprenentatge

El programa proporciona als estudiants els recursos d'aprenentatge vinculats a cadascuna de les assignatures per a dur a terme la seva activitat docent.

L'origen d'aquests recursos d'aprenentatge pot ser divers en funció dels continguts i competències que s'han de treballar en cada cas. Pot tractar-se tant de materials docents elaborats per la UOC com de recursos externs que hi ha a la xarxa o publicats per tercers.

A la UOC, un crèdit ECTS equival a 25 hores de treball de l'estudiant.

Segons el nombre de crèdits ECTS, la durada dels programes de postgrau oscil·la entre 1 mes i 2 anys, aproximadament:

• Màster propi: 2 anys
  • Diploma de postgrau: 1 any
  • Especialització: 1 semestre (6 mesos)
  • Curs: entre 1 i 6 mesos

Matrícula oberta:

20% de dte. per matrícula anticipada

Fracciona el pagament en quotes

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada

20% dte. per matrícula anticipada fins al 15 de desembre inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.