Especialització de Disseny i Maquetació Web

El programa té una durada d'un semestre (d'octubre a març) i s'estructura en dues assignatures.

• HTML5 i CSS3 (6 ECTS)

En aquesta assignatura l'estudiant adquirirà els coneixements necessaris per a la creació de pàgines web semàntiques i accessibles usant les especificacions més actuals d'HTML i CSS i les tècniques del disseny web adaptatiu (responsive web design).
  • Disseny d'interfícies interactives (6 ECTS)

Aquesta assignatura ofereix una visió multidisciplinària dels principis i aproximacions al disseny d'interfícies efectiu, centrant-se en com es dissenyen productes interactius que millorin i facilitin la manera en què la gent es comunica, interactua i treballa. L'estudiant afrontarà els principals principis del disseny d'interfícies, l'anàlisi d'activitats i usuaris, l'avaluació d'interfícies i el test d'usabilitat.
Recursos per a l'aprenentatge

El programa proporciona als estudiants els recursos d'aprenentatge vinculats a cadascuna de les assignatures per a dur a terme la seva activitat docent.

L'origen d'aquests recursos d'aprenentatge pot ser divers en funció dels continguts i competències que s'han de treballar en cada cas. Pot tractar-se tant de materials docents elaborats per la UOC com de recursos externs que hi ha a la xarxa o publicats per tercers.

Fracciona el pagament en quotes

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.