Especialització de Disseny i Maquetació Web

L'especialització de Disseny i maquetació web es dirigeix a professionals que vulguin aprendre a dissenyar i maquetar pàgines web funcionals i atractives. Aquest programa és eminentment pràctic i treballa els continguts mitjançant casos i exercicis aplicats. L'estudiant treballa de manera integrada les dues parts que componen el curs: HTML i CSS, d'una banda, i disseny d'interfície, de l'altra.

Inici: 16 setembre 2020

Títol: Disseny i Maquetació Web

Contingut del programa

1. HTML i CSS (6 ECTS)
  2. Disseny d'interfícies interactives (6 ECTS)

Aquest curs ofereix part de les eines, coneixements i habilitats que es requereixen per a treballar com a desenvolupador web, un perfil professional altament demanat en el mercat laboral.

Fracciona el pagament en quotes

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.

Beques Fundación Randstad per persones amb discapacitat

Fins al 15 de juliol estudiants amb discapacitat poden sol·licitar les beques que ofereixen una bonificació del 90% del cost de la matrícula en cursos d'especialitzacions i postgrau de qualsevol de les àrees de coneixement de la UOC.