Accés obert Vols més informació?

Especialització de Disseny i Maquetació Web

L'especialització online de Disseny i maquetació web de la UOC es dirigeix a professionals que vulguin aprendre a dissenyar i maquetar pàgines web funcionals i atractives.

Inici: 1 març 2023

Títol: Disseny i Maquetació Web

Per què estudiar l'Especialització de Maquetació Web?

• És un curs d'introducció al disseny web, en el que treballaràs de manera integrada HTML i CSS i el disseny d'interfícies.

• Et formaràs amb un curs eminentment pràctic, que treballa els continguts mitjançant casos i exercicis aplicats.

• El professorat del curs és expert en formació online en l'àmbit del disseny i la programació web.

20% de dte. per matrícula anticipada

Informació de matrícula

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada

20% de dte si et matricules fins al 15 de desembre inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.